AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Er dette ok for deg som forelder? At ditt voksne barn deler om hvilke sexleketøy hun har, kvelertakmerke etter dates +++. Dette uten at noen har spurt.. Anonymkode: 20041...b35
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Har ikke så store barn, men nei, håper ikke hun deler fullt så mye😅 Anonymkode: ebede...60a 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Høres ut som et slags rop om hjelp, spør du meg... Jeg er ikke interessert i detaljer fra noens sexliv. Anonymkode: ff2d6...81b 7 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Om barna mine er så komfortable rundt meg at de tenker at det er naturlig å dele så skal jeg ta imot med åpne armer. Men selvfølgelig ikke blande inn egne erfaringer, for der går grensen som forelder. De skal uansett få dele det de ønsker. Anonymkode: 6a090...c5d 1
Hannah80 Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Nei, herregud. Det får hun heller dele med venninnene sine. 3 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Du får dele noe av ditt eget sexliv, så får hun se om det er like gøy Anonymkode: 00e68...9e8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 Nei. Vi er åpne, og hun har nevnt at de ikke har hatt sex og at hun derfor gikk fra han. Vi er åpne, men ikke detaljer. Vi er mor/barn, ikke "bestister". Det er bare tacky, det er litt sånne foreldre som syns det er kult at barna er med på Paradise Hotel stil. Uff, det var veldig drøyt. Men ja. Anonymkode: 06cd7...cc5 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #8 Skrevet 8. januar 2023 Har skjønt på flere venner at dette begynner å bli trenden... At barn som vokser til blir så åpne. I mine øyner er det en indre justis som mangler. Anonymkode: 4832a...4e7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Skrevet 8. januar 2023 Glemte å si at slik informasjon kan komme ut i nærvær av yngre søsken (i barneskolealder). Anonymkode: 20041...b35
Fremmed fugl Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er dette ok for deg som forelder? At ditt voksne barn deler om hvilke sexleketøy hun har, kvelertakmerke etter dates +++. Dette uten at noen har spurt.. Anonymkode: 20041...b35 Opplever det ikke fra mine voksne barn. Hadde ikke spontant ropet hurra hvis noen av dem hadde begynt å snakke om slikt med småsøsken tilstede ved middagsbordet. Men, det må være en grunn til at hun gjør dette. Noen kjappe tanker: - Hun er på "kjøret" i privatlivet sitt. Kvelning har uheldigvis raskt blitt mer vanlig, men er en type risiko aktivitet som kan støtte opp under tanken på et rop om hjelp. - Søker aksept for livsstilen sin der det kan virke som sex er viktig. Har opplevd det fra enkelt kolleger og venner opp gjennom årene. Dem som tilhører ulike seksuelle minoriteter, der det historisk har vært koblet skam til hva dem driver på med, som virker ha et trang å snakke om sitt sexliv også i situasjoner der folk flest tenker at det er upassende. Jeg har valgt å tolke det som et ønske om å bli akseptert. Selvfølgelig kan hun bare være sosialt grenseløs. 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 MERKER ETTER KVELERTAK??! Dette er ikke bra! Anonymkode: 887cd...bf3 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #12 Skrevet 9. januar 2023 49 minutter siden, Fremmed fugl said: Opplever det ikke fra mine voksne barn. Hadde ikke spontant ropet hurra hvis noen av dem hadde begynt å snakke om slikt med småsøsken tilstede ved middagsbordet. Men, det må være en grunn til at hun gjør dette. Noen kjappe tanker: - Hun er på "kjøret" i privatlivet sitt. Kvelning har uheldigvis raskt blitt mer vanlig, men er en type risiko aktivitet som kan støtte opp under tanken på et rop om hjelp. - Søker aksept for livsstilen sin der det kan virke som sex er viktig. Har opplevd det fra enkelt kolleger og venner opp gjennom årene. Dem som tilhører ulike seksuelle minoriteter, der det historisk har vært koblet skam til hva dem driver på med, som virker ha et trang å snakke om sitt sexliv også i situasjoner der folk flest tenker at det er upassende. Jeg har valgt å tolke det som et ønske om å bli akseptert. Selvfølgelig kan hun bare være sosialt grenseløs. I mine øyne kan dette neppe være noe annet enn et høyt rop om hjelp; reaksjoner av denne typen kan man se hos barn eller unge som har blitt seksuelt misbrukt - der de personlige grensene er i full oppløsning. En normal tenåring vil heller flykte til en annen planet enn å involvere foreldrene sine i detaljer om sexlivet sitt. Anonymkode: 9298c...3df 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #13 Skrevet 9. januar 2023 For mykje NRK Super i barndomen. Anonymkode: 4c478...6c4 1
Fremmed fugl Skrevet 9. januar 2023 #14 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I mine øyne kan dette neppe være noe annet enn et høyt rop om hjelp; reaksjoner av denne typen kan man se hos barn eller unge som har blitt seksuelt misbrukt - der de personlige grensene er i full oppløsning. En normal tenåring vil heller flykte til en annen planet enn å involvere foreldrene sine i detaljer om sexlivet sitt. Anonymkode: 9298c...3df Det er vel opplagt at den invitasjonen til dialog om privatlivet hennes, som hun har kommet med, bør følges opp av dem som vil hennes beste uansett. Så hadde håpet at hvis den var en av mine jenter, så hadde jeg tørt å snakke mer grundig om dette uten å dømme. Men selvfølgelig ikke ved middagsbordet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #15 Skrevet 9. januar 2023 Fremmed fugl skrev (13 timer siden): Opplever det ikke fra mine voksne barn. Hadde ikke spontant ropet hurra hvis noen av dem hadde begynt å snakke om slikt med småsøsken tilstede ved middagsbordet. Men, det må være en grunn til at hun gjør dette. Noen kjappe tanker: - Hun er på "kjøret" i privatlivet sitt. Kvelning har uheldigvis raskt blitt mer vanlig, men er en type risiko aktivitet som kan støtte opp under tanken på et rop om hjelp. - Søker aksept for livsstilen sin der det kan virke som sex er viktig. Har opplevd det fra enkelt kolleger og venner opp gjennom årene. Dem som tilhører ulike seksuelle minoriteter, der det historisk har vært koblet skam til hva dem driver på med, som virker ha et trang å snakke om sitt sexliv også i situasjoner der folk flest tenker at det er upassende. Jeg har valgt å tolke det som et ønske om å bli akseptert. Selvfølgelig kan hun bare være sosialt grenseløs. Dette med kveletak/merker på halsen hadde visst skjedd på en Tinder date. Men hun bare lo av det.. Anonymkode: 20041...b35
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #16 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): I mine øyne kan dette neppe være noe annet enn et høyt rop om hjelp; reaksjoner av denne typen kan man se hos barn eller unge som har blitt seksuelt misbrukt - der de personlige grensene er i full oppløsning. En normal tenåring vil heller flykte til en annen planet enn å involvere foreldrene sine i detaljer om sexlivet sitt. Anonymkode: 9298c...3df Tror du det? Hun er 20 år gammel... Jeg vet ikke. Hadde aldri selv snakket om sånne ting med foreldrene mine. Anonymkode: 20041...b35
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #17 Skrevet 9. januar 2023 Ts er du stemor? Anonymkode: 34d1c...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #18 Skrevet 9. januar 2023 Ja, her er vi alle åpne om sex og onani. Men skjønner godt at noen mener det ikke er greit. Anonymkode: 42cad...dac
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #19 Skrevet 9. januar 2023 Jeg har snakket åpent om sex (informativt) med mine barn, og resultatet av det er at ene barnet er vel åpent tilbake (personlig). Jeg må innrømme at jeg blir litt satt ut innimellom, men samtidig ønsker jeg jo at de skal ta opp alt de ønsker å ta opp, og vil ikke si "Det synes jeg ikke du skal snakke med meg om." i tilfelle det vil bli behov for å ta noe opp med meg en gang. Barna er fremdeles tenåringer. Store tenåringer, men likevel er åpenhet viktigere en at jeg blir litt satt ut av graden av det. 😅 Anonymkode: 89bd0...62b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #20 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tror du det? Hun er 20 år gammel... Jeg vet ikke. Hadde aldri selv snakket om sånne ting med foreldrene mine. Anonymkode: 20041...b35 Tenker dessverre at hun kan han vært utsatt for seksuelle overgrep tidligere, og har fått grensene sine flyttet så mye at hun ikke forstår hva som er normalt. Hjelp henne med å få hjelp. Psykolog må til. Enten privat (hvis du kan betale), eller så må dere gå til fastlegen og få henvisning til det offentlige. Anonymkode: b5ad6...2d1 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå