Gå til innhold

barn med to forskjellige menn og gift med mann nr3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg kjenner har to små barn med to forskjellige fedre.En bor 50/50 ,den andre bare hos mor.Nå har mor giftet seg med mann nr 3.Altså en som ikke er far.  Har den nye mannen forsørgerplikt for barna hennes siden hun er gift ? og mister hun bidrag ? 

Anonymkode: 77b89...e16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Google:

forsørgerplikt gift 

Forsørgerplikt stebarn

Anonymkode: d9df6...89a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det spiller vel ingen rolle for deg? Men jeg er veldig glad det ikke er meg... Stakkars jente, hun har jo rotet det helt til for seg selv. Håper hun er god mor for barna.

Anonymkode: 11a64...a4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen har ikke forsørgerplikt for barn som ikke er hans, å hun mister ikke bidrag. Mulig hun går ned i bidrag da sidenbo- og leveutgiftene hennes blir halvert. 

Hun bør nok sørge for å ikke få barn 3 med den 3 mannen. Stakkars barn som har en så utsvevende mor. 

Anonymkode: 1c4fb...b03

• Liker 3
Skrevet

Dette er jo bare en tråd som er opprettet for å hetse denne moren (og andre som har tatt slike valg). Hun vet nok alt om forsørgerplikt osv da hun fikk barn nummer to. 

• Liker 5
Skrevet

For dere som syns dette er tragiske saker, med barn av ulike fedre.

Det er virkelig ikke verdens ende. Jeg har halvsøsken, stefar, og er selvsagt glad i dem. Forhold tar slutt, nye finner sammen, barn blir til, å godt er nå det. Synd om vi kun hadde en sjangse i kjærlighetslivet, så aldri igjen om det for en eller annen grunn ble feil med den første. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som eksen bare at hun har 2 unger med siste partneren og får ikke bidrag for noen av barna fra tidligere forhold. 

Anonymkode: f2ef5...efa

AnonymBruker
Skrevet
Rosakatt skrev (1 minutt siden):

For dere som syns dette er tragiske saker, med barn av ulike fedre.

Det er virkelig ikke verdens ende. Jeg har halvsøsken, stefar, og er selvsagt glad i dem. Forhold tar slutt, nye finner sammen, barn blir til, å godt er nå det. Synd om vi kun hadde en sjangse i kjærlighetslivet, så aldri igjen om det for en eller annen grunn ble feil med den første. 

Mulig det går bra, men vi har jo nylig lest div tråder her om hvor urettferdig noen synes det er at ikke alle barna får like mange gaver osv, selv om det ene barnet har større familie/ kontakt/ ikke kontakt med familien. Det er visst så ille at det t.o.m opprettes egne tråder om det her på KG. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig det går bra, men vi har jo nylig lest div tråder her om hvor urettferdig noen synes det er at ikke alle barna får like mange gaver osv, selv om det ene barnet har større familie/ kontakt/ ikke kontakt med familien. Det er visst så ille at det t.o.m opprettes egne tråder om det her på KG. 

Det er jo trist. Men så lenge man kommuniserer godt og er der for hverandre de som kan, så blir det vel bra til slutt, selv om det kommer øyeblikk som er vanskelige. 

Min bror har et forhold til sin far, det har ikke jeg, men er ikke sjalu på han for det, å det har gått veldig fint. Noen er uheldige med foreldrene sine, det er bare slik det er. Jeg er heldig og har en kjempe god mamma da, det er ikke alle som har det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Mannen har ikke forsørgerplikt for barn som ikke er hans, å hun mister ikke bidrag. Mulig hun går ned i bidrag da sidenbo- og leveutgiftene hennes blir halvert. 

Hun bør nok sørge for å ikke få barn 3 med den 3 mannen. Stakkars barn som har en så utsvevende mor. 

Syntes du ikke det siste der var ganske urettferdig skrevet av deg? 

Anonymkode: 5eca0...b0b

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syntes du ikke det siste der var ganske urettferdig skrevet av deg? 

Anonymkode: 5eca0...b0b

Nei. 

• Liker 1
Skrevet

Mann nr 3 har ikke forsørgerplikt for hennes barn, men det blir jo beregnet at han står for sin del av bokostnadene så det kan jo endre bidragene litt.

Trenger jo ikke være hun som nødvendigvis har klønet det til for seg selv, det kan jo være at de 2 første ikke viste sin indre drittsekk før hun var blitt gravid. De dukker jo stadig opp trådene om de forholdene også, samtidig som det dessverre ofte nok er damer som blir sammen med en drittsekk fordi de innbiller seg at de kan endre han.

Finnes heldigvis massevis av menn som tar godt vare på barna sine også, og som gjerne kjøper klær/utstyr til de fordi de forstår at barn ikke er gratis.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barn med to fedre og er gift med en ny mann. Far til første stakk av når barnet ble født, jeg var pga det svært sårbar og trodde jeg hadde funnet trygghet når jeg traff han jeg har neste barn med. Vi giftet oss og etter noen år var jeg dritten under skoene hans. Etter skilsmissen var jeg alene i mange år før jeg traff han jeg er gift med nå og selv om barna var store da så knyttet han seg til de begge og de elsker å ha han i livet sitt.

Anonymkode: 020d4...97a

• Liker 2
  • Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet

mann nr 3 er jo ikke akkurat noe catch han heller. drakk seg drita på julaften og kjeftet på de to små barna hennes. deretter fikk hun beskjed om å tilbringe natta et annet sted for det var hans hus...der bor begge ungene hennes..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

mann nr 3 er jo ikke akkurat noe catch han heller. drakk seg drita på julaften og kjeftet på de to små barna hennes. deretter fikk hun beskjed om å tilbringe natta et annet sted for det var hans hus...der bor begge ungene hennes..

Uff, høres ikke bra ut :( Stakkars barn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tror ikke at bidrag er det største problemet her...

Anonymkode: 0262a...cf1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det spiller vel ingen rolle for deg? Men jeg er veldig glad det ikke er meg... Stakkars jente, hun har jo rotet det helt til for seg selv. Håper hun er god mor for barna.

Anonymkode: 11a64...a4f

Hvorfor stakkars? Jeg er også gift med mann nummer tre. Har fire barn med to forskjellige fedre, som jeg også har vært gift med. Eksmannen nummer en døde, så giftet jeg meg på nytt etter noen år og fikk to barn til. Det skar seg dessverre med mann nummer to på grunn av hans destruktive oppførsel I FORHOLDET. Nå som vi er skilt, har vi svært god kontakt og tett samarbeid. Min nåværende mann har egne barn, og har godt samarbeid med eksen. Barna våre går veldig bra overens med hverandre. Vi skal ikke ha noen felles barn, men skal nyte hverandres og barnas selskap. 

Når det gjelder forsørgerplikten, så har vi ikke diskutert dette uttrykkelig, da vi har felles økonomi. Vi bruker penger fra den kontoen der det er penger for øyeblikket, og kjøper ting til hverandres barn rett som det er.

Anonymkode: 1f672...6ba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

kg er litt spesielt men bra at vi faktisk har et forum der folk kan være anonyme. Vi får håpe at det går bra med mann nr 3 

AnonymBruker
Skrevet

Enn det? 2 barn med 2 ulike fedre?? 

Jeg kjenner maange utsvevende mødre som har både 3, 4 og 5 ulike fedre inn i bildet.

Og fedre da, ikke glem de horebukkene som har spredd sin sæd til mange mødre.

Min far er en av dem! 5 barn med 3 ulike mødre, og vi blir ikke overraska om det dukker opp flere 😄

Anonymkode: a2ff5...cfd

AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (46 minutter siden):

kg er litt spesielt men bra at vi faktisk har et forum der folk kan være anonyme. Vi får håpe at det går bra med mann nr 3 

I følge opplysning ts kommer med så er ikke nr 3 noe catch :( Å da er det synd på barna.

⬇️

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...