Gå til innhold

Hjelp, tissetrengt, tidlig tegn graviditet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært gravid to ganger før, og husker at jeg ofte måtte tisse i begynnelsen av svangerskapet begge gangene, men husker ikke hvor tidlig det begynte?! 

Hadde et aldri så lite "arbeidsuhell" i romjulen der jeg glemte en p-pille (hadde sex før dette, og dessverre også etter fordi vi glemte oss). Skal sies at jeg blir fort gravid (men de to første var planlagt). 

Kan man bli tissetrengt såå tidlig?? Tviler på at det er urinveisinfeksjon, fordi det har jeg hatt før, men ingen svie nå. 

Trenger ingen sånn at man må beskytte seg for å ikke bli gravid og bla bla, er jeg faktisk gravid så beholder vi. Men når begynte deres tissetrengt het? 😂 😂 

Anonymkode: 948a3...782

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje bare ta en test, du.

Anonymkode: 56ada...fba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke spesielt tissetrengt før ut i uke 8, men sikkert mange som blir det tidligere.

Anonymkode: ab9b4...813

Skrevet

Jeg har ikke begynt å merke dette før for et par uker siden. Er 10+1 nå.

Skrevet

Da er du kanskje 14-17 dager...om du faktisk hadde eggløsning da...det er nok ikke tegn på graviditet..om da vil en test slå positivt ut 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 2cbf6...721

AnonymBruker
Skrevet

Vi var prøvere da. Men viste ikke at hypping trang til urinering var et symptom da. Jeg hadde nok dratt for å sjekke meg for uvi etterhvert. Hadde ikke sambo "tvunget" meg til å ta en test, den var veldig svak positiv, og tisset hyppig noen dager i forveien.

Anonymkode: 55c82...d22

Skrevet

Jeg måtte opp og tisse om natten i begge graviditetene (aldri ellers). Dette startet før positiv test med begge. 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Jeg begynte å våkne midt på natta for å gå på do, dette var omtrent når mensen var uteblitt og jeg testet meg. Hadde ingen andre symptomer helt i starten.

Anonymkode: a3f73...f3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...