AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Noen som har tatt Botox i pannen og fått rare øyenbryn? Det har alltid gått bra tidligere, men etter siste behandling er brynene litt udefinerbart rare, og jeg synes pannen er for glatt og at jeg ser annerledes ut på en dårlig måte. Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 9910d...67b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen som har tatt Botox i pannen og fått rare øyenbryn? Det har alltid gått bra tidligere, men etter siste behandling er brynene litt udefinerbart rare, og jeg synes pannen er for glatt og at jeg ser annerledes ut på en dårlig måte. Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 9910d...67b Ja det er sånn som kan skje med botox. Du kan aldri vite fra gang til gang hvordan muskellammelsen virker på ansiktet ditt. Høres ut som du kanskje har fått litt større dose enn ellers. Eller dette kan skje om du fortsatt har litt virkning fra forrige gang du tok. Selv har jeg helt sluttet å ta i pannen pga jeg får heng/tunge øyelokk og øyenbryn. Heller åpent blikk og litt rynker i pannen enn tunge øyenlokk. Da ser jeg jo bare enda slitnere og gammel ut. Anonymkode: 1c34b...ae9 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja det er sånn som kan skje med botox. Du kan aldri vite fra gang til gang hvordan muskellammelsen virker på ansiktet ditt. Høres ut som du kanskje har fått litt større dose enn ellers. Eller dette kan skje om du fortsatt har litt virkning fra forrige gang du tok. Selv har jeg helt sluttet å ta i pannen pga jeg får heng/tunge øyelokk og øyenbryn. Heller åpent blikk og litt rynker i pannen enn tunge øyenlokk. Da ser jeg jo bare enda slitnere og gammel ut. Anonymkode: 1c34b...ae9 Ja, nå vet jeg ikke om jeg vil fortsette med det jeg heller. Jeg studerte meg nøye nå og synes øynene er ulike også. Hele tiden har det ene øyet vært litt rart ved noen bevegelser. Og dette skal vare en stund… Anonymkode: 9910d...67b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Hvor satt du botoxen? Mellom brynene, over bryn i ytterkant eller høyt oppe midt i pannen? Anonymkode: 94514...283
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Jeg har fått litt rare, spisse bryn når jeg har satt i «sinnarynka». Ser litt merkelig ut 😅 Anonymkode: b4c3a...57e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor satt du botoxen? Mellom brynene, over bryn i ytterkant eller høyt oppe midt i pannen? Anonymkode: 94514...283 Overalt, trur jeg Anonymkode: 9910d...67b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har fått litt rare, spisse bryn når jeg har satt i «sinnarynka». Ser litt merkelig ut 😅 Anonymkode: b4c3a...57e Gå tilbake til behandler for å få korrigert. Anonymkode: 85f4f...d4c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå