Gå til innhold

Botox og rare øyenbryn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt Botox i pannen og fått rare øyenbryn? Det har alltid gått bra tidligere,  men etter siste behandling er brynene litt udefinerbart rare, og jeg synes pannen er for glatt og at jeg ser annerledes ut på en dårlig måte. Noen som har opplevd dette? 

Anonymkode: 9910d...67b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen som har tatt Botox i pannen og fått rare øyenbryn? Det har alltid gått bra tidligere,  men etter siste behandling er brynene litt udefinerbart rare, og jeg synes pannen er for glatt og at jeg ser annerledes ut på en dårlig måte. Noen som har opplevd dette? 

Ja det er sånn som kan skje med botox. Du kan aldri vite fra gang til gang hvordan muskellammelsen virker på ansiktet ditt. Høres ut som du kanskje har fått litt  større dose enn ellers. Eller dette kan skje om du fortsatt har litt virkning fra forrige gang du tok.

Selv har jeg helt sluttet å ta i pannen pga jeg får heng/tunge øyelokk og øyenbryn. Heller åpent blikk og litt rynker i pannen enn tunge øyenlokk. Da ser jeg  jo bare enda slitnere og gammel ut.

Anonymkode: 1c34b...ae9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja det er sånn som kan skje med botox. Du kan aldri vite fra gang til gang hvordan muskellammelsen virker på ansiktet ditt. Høres ut som du kanskje har fått litt  større dose enn ellers. Eller dette kan skje om du fortsatt har litt virkning fra forrige gang du tok.

Selv har jeg helt sluttet å ta i pannen pga jeg får heng/tunge øyelokk og øyenbryn. Heller åpent blikk og litt rynker i pannen enn tunge øyenlokk. Da ser jeg  jo bare enda slitnere og gammel ut.

Anonymkode: 1c34b...ae9

Ja, nå vet jeg ikke om jeg vil fortsette med det jeg heller. Jeg studerte meg nøye nå og synes øynene er ulike også. Hele tiden har det ene øyet vært litt rart ved noen bevegelser. Og dette skal vare en stund… 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor satt du botoxen? Mellom brynene, over bryn i ytterkant eller høyt oppe midt i pannen?

Anonymkode: 94514...283

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått litt rare, spisse bryn når jeg har satt i «sinnarynka». Ser litt merkelig ut 😅

Anonymkode: b4c3a...57e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor satt du botoxen? Mellom brynene, over bryn i ytterkant eller høyt oppe midt i pannen?

Anonymkode: 94514...283

Overalt, trur jeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har fått litt rare, spisse bryn når jeg har satt i «sinnarynka». Ser litt merkelig ut 😅

Anonymkode: b4c3a...57e

Gå tilbake til behandler for å få korrigert. 

Anonymkode: 85f4f...d4c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...