Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med et vennepar på stranden i spania, jeg kom til å si at jeg elsker sand mellom tærne, hun ble helt rødt og rar i ansiktet, sa direkte til meg at sånn kan du ikke si, det høres bare så kleint ut. Jeg forstod ingenting og sa bare hææ, hva mener du, hun bare gjentok at du kan ikke si sånn.Noen som vet hva jeg gjorde galt.

Anonymkode: 72014...c4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet, er det meg eller min venninne som har rett her

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hva hun reagerer på. Det høres ut som din venninne legger noe helt annet i dette enn du og jeg. :klo: 

Anonymkode: f38d5...0a8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg aner ikke hva hun reagerer på. Det høres ut som din venninne legger noe helt annet i dette enn du og jeg. :klo: 

Takk, ja jeg vet ikke helt, men tålte ikke utsagnet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk, ja jeg vet ikke helt, men tålte ikke utsagnet

men du klarer det

Anonymkode: eb571...f7a

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

men du klarer det

Anonymkode: eb571...f7a

Klarer hva ?

Skrevet

Sa du det med en latter og på en måte  som gjorde det åpenbart at det var dine egne tær du snakket om, eller med en stemme som dryppet av hentydninger mens du sendte lange blikk mot hennes føtter? Kontekst er som vanlig alt, men generelt kan en mann som uoppfordret forteller en kvinne om kroppslige ting han liker, fort komme feil ut.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun hørte feil.

Anonymkode: b7dd7...ac8

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Tenker hun må ha hørt feil🤔

Det er ingenting galt med å si elsker å ha sand mellom tærne. Folk må da tåle å høre det. Sikkert en misforståelse. Du gjorde ingenting galt. 

Endret av Warrior
Skrevet

Tror hun tenkte på sand mellom storetærene. 🤣😂

• Nyttig 1
Skrevet
Pondus72 skrev (2 timer siden):

På den ene siden er det den eneste måten jeg klarer å se noe "ufint" i kommentaren. På den andre siden: Hvem f... synes sand mellom storetærne er en bra ting? Hvem i alle dager går automatisk ut fra at det er det som menes når noen sier de liker sand mellom tærne? 🤣 

• Nyttig 1
Skrevet

Sand mellom storetærne.,.... Ha ha ha. Den var kreativ. Men høres veeeeldig ubehagelig ut da.

Nei Ts, jeg aner ikke hva hun reagerte på. Det er da en helt vanlig, og kanskje kjær, frase som er brukt i det daglige og sangtekster og dikt og romaner og og og overalt hvor det passer å snakke om sand og det å være barbeint. Så snodig opplegg den reaksjonen du nesten må få i oppdrag å spørre dama, for nå lurer jeg gitt.. :) 

Anonymkode: a5e40...255

Skrevet
Daria skrev (5 timer siden):

Sa du det med en latter og på en måte  som gjorde det åpenbart at det var dine egne tær du snakket om, eller med en stemme som dryppet av hentydninger mens du sendte lange blikk mot hennes føtter? Kontekst er som vanlig alt, men generelt kan en mann som uoppfordret forteller en kvinne om kroppslige ting han liker, fort komme feil ut.

Jeg sa det på en normal måte, så bare at jeg synes det var så deilig å kjenne sand mellom tærne igjen.Hun reagerte på at det var kleint å si noe slikt, det var liksom ikke greit å snakke om, virket som om hun ble brydd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sand mellom storetærne.,.... Ha ha ha. Den var kreativ. Men høres veeeeldig ubehagelig ut da.

Nei Ts, jeg aner ikke hva hun reagerte på. Det er da en helt vanlig, og kanskje kjær, frase som er brukt i det daglige og sangtekster og dikt og romaner og og og overalt hvor det passer å snakke om sand og det å være barbeint. Så snodig opplegg den reaksjonen du nesten må få i oppdrag å spørre dama, for nå lurer jeg gitt.. :) 

Anonymkode: a5e40...255

For meg er det helt normalt og si, har sagt det mange ganger før, ingen som har reagert.

Skrevet
Pondus72 skrev (4 timer siden):

Hva mener du ? jeg skjønner ikke ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du ? jeg skjønner ikke ?

Kjønnsorganet er mellom storetærne. Bare litt høyere opp.

Anonymkode: a214d...113

• Liker 1
Skrevet
Warrior skrev (5 timer siden):

Tenker hun må ha hørt feil🤔

Det er ingenting galt med å si elsker å ha sand mellom tærne. Folk må da tåle å høre det. Sikkert en misforståelse. Du gjorde ingenting galt. 

Godt å høre, hun hørte godt hva jeg sa

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjønnsorganet er mellom storetærne. Bare litt høyere opp.

Anonymkode: a214d...113

Aha, ja nei gud, hun forstod godt hva jeg mente

Skrevet

Merkelig. Jeg elsker også sand mellom tærne og har brukt uttrykket mange ganger uten å ha fått tilsvarende reaksjoner. 
Men er bare digg med sand mellom tærne hvis man er barbent. Må jeg ha på sokker eller sko er sand mellom tærne grusomt 🫣

Anonymkode: 8cd93...3e0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Merkelig. Jeg elsker også sand mellom tærne og har brukt uttrykket mange ganger uten å ha fått tilsvarende reaksjoner. 
Men er bare digg med sand mellom tærne hvis man er barbent. Må jeg ha på sokker eller sko er sand mellom tærne grusomt 🫣

Anonymkode: 8cd93...3e0

Ja det er jeg enig i😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...