*Stylish* Skrevet 26. oktober 2002 #1 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hva må man gjøre for å forminske gif filer sånn at man kan bruke dem som avatar? må man ha et spesielt program? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2002 #2 Del Skrevet 26. oktober 2002 Ja det har jeg og lurt på. Om jeg forminsker dem, så slutter de jo bare å røre på seg :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 26. oktober 2002 #3 Del Skrevet 26. oktober 2002 noen programmer gjør at de slutter å bevege på seg... det stemmer. jeg kan anbefale et program som ikke gjør det, nemlig AcdSee. Dette programmet fås i en demoversjon også. www.acdsee.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 26. oktober 2002 #4 Del Skrevet 26. oktober 2002 Det finst mange ulike program for å lage/editere gif-animasjonar. Om ein søker litt på Google, så vil du nok finne mange alternativ. Elles finst det eit online alternativ òg - trur det var www.gifworks.com (men å sjekke det no - på telenor sitt nett i alle fall - det er ikkje så lett...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 27. oktober 2002 jeg lasta ned det programmet du anbefalte, bompi, men jeg skjønner ikke helt hvordan man skal gjøre det. Så kunne du være så snill og forklare meg dette...? pretty please Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda Skrevet 28. oktober 2002 #6 Del Skrevet 28. oktober 2002 og resample/resize ei gif fil kan ødelegge hele animasjonen... en gif er det samme som en avi/mpeg fil på sett og vis.. består av flere bilder.. jeg mener paint shop pro har et program med som kan fixe litt på gif filer og slikt, samt gjøre resample (forstørre/minske) uten at du bare har igjen en fil.... tror det fins på www.jasc.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå