Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele livet da, så har jeg vært rundt narkomane, det er bare de som vil være venner, er ikke narkoman selv, drikker svært lite, men det er hele tiden rar oppførsel kan man si fra de, provoserende og sånt, så man prøver å kutte ut kontakten, men det gjør de bare surere, så en dag så våknet jeg opp med at kjeven var ute av ledd nesten på høyre side, jeg eksploderte en dag av noe en sa, men jeg holdt det inni meg bare, tror kanskje jeg utløste sinnet mens jeg sov, så haken slapp, begynner å bli bedre da, men muskelfestet er litt løst, våkner opp hver dag med skjev kjeve, litt vondt også men ikke så mye, jeg er jo veldig sosial egentlig da, så vil jo gjerne snakke med alle, men de er slitsomme sånne narkomane, hatt mye mareritt også og følte meg ekkel på grunn av seksuelt, mange ganger har jeg våknet opp om natta og hatt panikkanfall på grunn av de, er litt irritert over at andre ingen andre kan prøve å få de til å oppføre seg også, de bare går videre i livet og later som ingenting, så man må ta alt alene, man vinner jo på det karaktermessig da, selv om dere kanskje bare tenker at alle skal bare dø uansett så det betyr ingenting, men det betyr litt for meg ihvertfall, syns du at du er for slapp med å være sosial, så andre må ta byrden?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må søke hjelp og det ASAP

Anonymkode: d2d1f...f8e

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du ikke er narkoman?

Anonymkode: c8622...02d

Skrevet

Du må kontakte legen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...