AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Hadde sex med mann nr en den 13 i mnd. Nr to den 17, og nr en igjen den 19. I følge syklus var eggløsning den 17. ultralyd viser unnfangelse 16-17. Er det gitt at nr to er pappa? Er for sent med abort. Så ikke derfor jeg spør. Anonymkode: ecf79...7fe
svartkatt Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Synes du burde dna-teste alle tre og ungen. 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde sex med mann nr en den 13 i mnd. Nr to den 17, og nr en igjen den 19. I følge syklus var eggløsning den 17. ultralyd viser unnfangelse 16-17. Er det gitt at nr to er pappa? Er for sent med abort. Så ikke derfor jeg spør. Anonymkode: ecf79...7fe Tror det er best med en test for å være sikker i denne situasjonen... Anonymkode: 95810...adf 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Det kan være hvem som helst av dem. Sæden til fyr nr. 1 kan ha levd fra 13. og ligget klar til egget løsnet 16 /17. Anonymkode: f0fad...168 13 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Skal selvfølgelig ta dnatest etter fødsel. Ble gravid til tross for at jeg er steril, bekreftet av sykehus og gynekolog. Anonymkode: ecf79...7fe 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal selvfølgelig ta dnatest etter fødsel. Ble gravid til tross for at jeg er steril, bekreftet av sykehus og gynekolog. Anonymkode: ecf79...7fe Huh. Hvorfor mente de du var steril? Anonymkode: f0fad...168 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 Her må det dna testes. Du får si ifra til begge potensielle fedre. Anonymkode: 59627...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #8 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Huh. Hvorfor mente de du var steril? Anonymkode: f0fad...168 Utredning i forbindelse med å ikke bli gravid med partner. Innvendige ultralyder og blodprøver. Sammengrodde eggledere, og amh målt til 0,2, gått på trisekvens pga tidlig overgangsalder. Ikke behov for prevensjon sa overlege. Var heller ikke noe vits å få hjelp, da det ikke ville gå uten eggdonasjon. Ingen follikler å se eller noe. Innfant meg med siuasjonen og la planene (og forholdet til partner) på hylla. Skulle leve livet og riste av meg denne prosessen jeg var igjenom. Plutselig var jeg gravid. Fikk totalt sjokk. Men abort var ikke et tema. Begge de potensielle er gode venner av meg, og støtter uansett. Er nå halvveis i svangerskapet og spente alle tre. Anonymkode: ecf79...7fe 9 15 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her må det dna testes. Du får si ifra til begge potensielle fedre. Anonymkode: 59627...7fc Begge vet, selvfølgelig. Og det skal testes. Anonymkode: ecf79...7fe 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #10 Skrevet 8. januar 2023 Hva med å finne en mann med mye penger, pule han og si at han er faren? Anonymkode: 57954...77d 1 1
Topsi Skrevet 8. januar 2023 #11 Skrevet 8. januar 2023 Hvis eggløsning er 16-17 Så er det nr to, men siden alt er usikkert Så du nok teste alle. Du kan ta farsskapstest ved hjelp av foster-dna i ditt blod, usikker på om de gjør det i Norge men er mulig 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #12 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med å finne en mann med mye penger, pule han og si at han er faren? Anonymkode: 57954...77d Takk for tips! Dette skal jeg selvfølgelig ta til meg. Bare dumt jeg har vært ærlig med begge fra dag en, og ikke er ute etter å lure noen.. 😅 Anonymkode: ecf79...7fe 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #13 Skrevet 8. januar 2023 Topsi skrev (3 minutter siden): Hvis eggløsning er 16-17 Så er det nr to, men siden alt er usikkert Så du nok teste alle. Du kan ta farsskapstest ved hjelp av foster-dna i ditt blod, usikker på om de gjør det i Norge men er mulig Feil. Sæd kan leve i mange dager. Det kan være hvilken som helst av de to. Anonymkode: f0fad...168 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #14 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Utredning i forbindelse med å ikke bli gravid med partner. Innvendige ultralyder og blodprøver. Sammengrodde eggledere, og amh målt til 0,2, gått på trisekvens pga tidlig overgangsalder. Ikke behov for prevensjon sa overlege. Var heller ikke noe vits å få hjelp, da det ikke ville gå uten eggdonasjon. Ingen follikler å se eller noe. Innfant meg med siuasjonen og la planene (og forholdet til partner) på hylla. Skulle leve livet og riste av meg denne prosessen jeg var igjenom. Plutselig var jeg gravid. Fikk totalt sjokk. Men abort var ikke et tema. Begge de potensielle er gode venner av meg, og støtter uansett. Er nå halvveis i svangerskapet og spente alle tre. Anonymkode: ecf79...7fe Men du, hallo, gratulerer så mye! Det er jo kanskje i en litt mer... rotete situasjon du så for deg, men du skal faktisk bli mor likevel. Livet tar underlige vendinger iblant. Anonymkode: f0fad...168 22 4
jodle Skrevet 8. januar 2023 #15 Skrevet 8. januar 2023 Det er vel ingen her som har noe med sexlivet til ts å gjøre. Hun ber om råd ang hvem som kan være far til hennes barn, ingen moraliserende skjennepreken! Jeg skjønner ikke hvorfor noen mener de har rett til å dømme andre, og være nedlatende. 15 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #16 Skrevet 8. januar 2023 Topsi skrev (7 minutter siden): Hvis eggløsning er 16-17 Så er det nr to, men siden alt er usikkert Så du nok teste alle. Du kan ta farsskapstest ved hjelp av foster-dna i ditt blod, usikker på om de gjør det i Norge men er mulig Det er mulig i Norge, men stiv pris. Hadde det vært nipt eller noe annet avgjørende hadde jeg med glede betalt, men er 15.000 kr for noe som vil vises om noen mndr uansett. Bruker heller de pengene på utstyr til den lille. Alltid sett så ned på folk i denne situasjonen. Trodde aldri det skulle skje meg selv. Har barn fra før, helsøsken. Helt virkelighetsfjernt. Anonymkode: ecf79...7fe 2
Topsi Skrevet 8. januar 2023 #17 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Feil. Sæd kan leve i mange dager. Det kan være hvilken som helst av de to. Anonymkode: f0fad...168 Ja av de to siste, for egget lever bare 24 timer
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #18 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hadde sex med mann nr en den 13 i mnd. Nr to den 17, og nr en igjen den 19. I følge syklus var eggløsning den 17. ultralyd viser unnfangelse 16-17. Er det gitt at nr to er pappa? Er for sent med abort. Så ikke derfor jeg spør. Anonymkode: ecf79...7fe Ble det ejakulert på alle tre? Er du sikker? Anonymkode: 84335...26e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #19 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble det ejakulert på alle tre? Er du sikker? Anonymkode: 84335...26e 100% sikker. Anonymkode: ecf79...7fe
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #20 Skrevet 8. januar 2023 Kipling skrev (1 minutt siden): Hvis jeg viste at hun hadde ubeskyttet sex med en annen kar 2 dager før og fortsatt var full av hans DNA, da ville jeg det. Begge visste om hverandre. Og de vet hvem hverandre er. Begge kunne tredd på kondom hvis det hadde vært ønskelig. Anonymkode: ecf79...7fe 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå