AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Jeg vet at enkelte har omsorg for barn selv om barnevern og andre kjenner til at de bruker cannabis. Men da er det snakk om folk som ellers lever ganske ordnede liv. Barnefar kan framstå normal utad, men når man kommer innpå han er han alt annet enn normal. Jeg tror langvarig rusbruk har ødelagt han. Hvor mye skal til før det anses som uforenelig med å ha omsorg for barn? Jeg ønsker barnefar ut av livet vårt. Anonymkode: a48a9...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Jeg ønsker ikke svar om at jeg ikke burde ha fått barn med han. Det vet jeg. Det var ikke planlagt, men for mange er ikke abort et alternativ. Og jeg kan ikke angre på et nydelig barn. Det som er gjort er gjort, men jeg ønsker at resten av livet skal bli bra. For meg og barnet. Anonymkode: a48a9...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Antagelig ikke, det skal ekstremt mye til. Jeg fikk det pga psykisk sykdom og trusler. Anonymkode: bda8c...a0b 1
Flamme Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Hva bruker han? Det kan være at han må gå på rusprøver for å beholde samvær.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Du har en lang vei å gå! Det er ikke noe enkel og rask løsning på dette. Anonymkode: 9c7bf...680
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Foreldreansvar og samvær er ikke avhengig av hverandre. Men jeg vil tro at så lenge han ikke bruker mens han er med barnet, er det lite å gjøre med noen av delene. Terskelen er høy. Anonymkode: 22998...651
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 Foreldreansvaret er helt utrolig vanskelig å miste. Med mindre han sier det fra seg frivillig. Samvær og foreldreansvar har ikke så med hverandre å gjøre. Man kan ha samvær uten foreldreansvar, og foreldreansvar uten samvær.. Anonymkode: 93694...acb
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #8 Skrevet 8. januar 2023 Det skal ganske mye til og han har rett til å bli hørt og på en stemme lik din egen stemme, slik bør det vel også være så lenge det kreves to for å danse tango. Anonymkode: e2514...891 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ønsker barnefar ut av livet vårt. Anonymkode: a48a9...6d5 Hvis du vil så kan jeg sende deg måten å nekte han samvær på. Men kan ikke sende det her, det må skje på privat melding. Anonymkode: bea3d...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå