Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet det blir vanskelig å si konkret. 35? 50? Når blir de gretne stabeiser, overdrevent opptatt ting som priser, hvordan folk skal gjøre ting osv? 

Anonymkode: bf784...0ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 40

Anonymkode: 11914...b93

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer veldig an på. Jeg kjenner en på 20 som er gubbete så det holder, og jeg kjenner en på 50 som man skulle trodd var 14 etter oppførsel å dømme. 

Anonymkode: d67f0...792

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg var 8-9 år ca.

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

De fins i alle aldre, en på 36, som oppfører seg om at han er en liten barnehageunge. Og han sier mye rart, behandler damer som søppel, har 0 mangel på sosiale antenner. 

Anonymkode: e24a3...3cb

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig typisk at menn blir gubbete i 50-60-åra i hvertfall. Da begynner de å kritisere hvordan andre (fremmede) har parkert, blir opptatt av plassering av søppelkasser. Sånne ting.

Anonymkode: 8f785...c0b

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

De fins i alle aldre, en på 36, som oppfører seg om at han er en liten barnehageunge. Og han sier mye rart, behandler damer som søppel, har 0 mangel på sosiale antenner. 

Anonymkode: e24a3...3cb

Har 0 mangel på sosiale antenner? Det betyr i praksis at han har sosiale antenner😂

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Var vel 20 år eller noe. 

Anonymkode: 83ce4...09d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte for alvor å bli gubbete i en alder av 35(ish). 
Noen år etterpå er jeg blitt riktig så asosial og gubbete. Jeg elsker det 😅

Anonymkode: 1fabe...668

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig typisk at menn blir gubbete i 50-60-åra i hvertfall. Da begynner de å kritisere hvordan andre (fremmede) har parkert, blir opptatt av plassering av søppelkasser. Sånne ting.

Enig, forstår gjerne litt mindre, dømmende og strever med å se helheten på ting. Livserfaringen har gått til hodet på de.

Anonymkode: d3e2c...346

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Vet det blir vanskelig å si konkret. 35? 50? Når blir de gretne stabeiser, overdrevent opptatt ting som priser, hvordan folk skal gjøre ting osv? 

Anonymkode: bf784...0ca

Stabeiser? Altså bestemt, og vet hva de vil ha?

Overdreven opptatt av priser? Forsiktig og smart bruk av pengene?

Den siste er personavhengig. Kan si det samme om nyutdannede som kommer inn med "all verdens teoretiske kunnskap"! :D

Anonymkode: be3aa...f7c

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Det varierer. Noen blir sånn i 20 årene og noen i 60 årene. Osv. Noen er det hele livet. Det blir uansett feil å kalle folk gubbete synes jeg. 

Å være sta er da ikke gubbete. Ikke være opptatt av priser heller. 

Skrevet

Er ofte en konsekvens av at kona har blitt kjerring, så rundt samme alder som kona.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Kågebruker skrev (20 timer siden):

Jeg var 8-9 år ca.

Men du ble jo president, da.

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jøss, det betyr at svigermor er gubbete.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dagen etter at rypa ble til en ugle.

Anonymkode: fd95e...d8c

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor dette voldsomme jaget etter å finne nedsettende betegnelser på hverandre?

Om du liker en mann, så er han vel ikke mer gubbete en det du liker. Og du blir vel omtrent like mange år eldre for hvert år som går, med de endringene i mentalitet det medfører. 

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Flere av det jeg kjenner ble gubbete rundt 40 år. Late, klagete og sytete.

Anonymkode: 04838...d85

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ofte rundt 35-40 års alderen..

Anonymkode: 24130...89b

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg dater menn rundt 40. At menn på min alder er forgubbet, for feit, for mange unger med for mange damer, for mye gjeld og for mye helseproblemer er noen utfordringene som gjør at jeg tipper jeg kommer til å bruke litt tid på å finne meg noen..

Anonymkode: 0b140...2ea

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...