AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Del Skrevet 8. januar 2023 Er det her jeg bytter koden til bankkortet? Det er ikke noe annet jeg har bytta? Skulle vært bedre forklart, at det er koden til bankkortet, i klartekst. Anonymkode: e7e63...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Del Skrevet 8. januar 2023 Det er vel kode for å logge på nettbank eller noe slikt. Man kan ikke endre pin til kortet, meg bekjent. Anonymkode: 0a1bb...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 8. januar 2023 #3 Del Skrevet 8. januar 2023 Det står vel så klart det går an at dette gjelder innlogging i nettbank, mobilbank og bekreftelse på betalimg av regninger. Kan ikke se at det står noe om bankkort på den siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Del Skrevet 8. januar 2023 Enkelte banker lar en bestille ny pin-kode til kortet, eller hente ned den gamle. Men det der ser bare ut som kode for innlogging. Anonymkode: f6e80...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 8. januar 2023 #5 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel kode for å logge på nettbank eller noe slikt. Man kan ikke endre pin til kortet, meg bekjent. Anonymkode: 0a1bb...7f7 Kanskje ikke i denne banken, men det går fint i andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg logga ut av nettbanken og logga inn igjen, og da brukte jeg det gamle passordet, som ikke er firesifret. Valgte også visning av Pin-kode, som også er det gamle, ikke den nye koden som jeg prøver å endre til. Fatter ikke hva annet jeg har endret isteden 😑 Anonymkode: e7e63...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8. januar 2023 #7 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det her jeg bytter koden til bankkortet? Det er ikke noe annet jeg har bytta? Skulle vært bedre forklart, at det er koden til bankkortet, i klartekst. Anonymkode: e7e63...9dc Du sier at du savner at det står i klartekst at det er koden til kortet - men nå står det jo i klartekst at: Lage ny personlig kode: Personlig kode bruker du i kombinasjon med kodebrikke i forbindelse med innlogging i nettbank og mobilbank... Så nei, du har ikke endret pin-koden på bankkortet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er vel kode for å logge på nettbank eller noe slikt. Man kan ikke endre pin til kortet, meg bekjent. Anonymkode: 0a1bb...7f7 Jo, mange banker/korttilbydere har en tjeneste hvor man kan velge ny PIN-kode til kortet - men da må man få et nytt fysisk kort. I Norge er det vedtatt at det skal sperres for å endre PIN på kort som allerede er fysisk utstedt. Det er derimot bare en norsk bestemmelse, det er fullt mulig å gjøre det, og i mange andre land har man altså mulighet til å endre PIN-koden til kortet sitt i minibanker o.l. Anonymkode: c561b...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå