Rødstrupa Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Hjelp! Jeg er hektet på ‘’sukkerfri’’ brus… Det være seg Pepsi Max eller Solo Super. Hva med deg?
Muskath Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Var hektet, men sluttet. Nå drikker jeg vann eller vann med kullsyre. 1
jabx Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Rødstrupa skrev (10 minutter siden): Hjelp! Jeg er hektet på ‘’sukkerfri’’ brus… Det være seg Pepsi Max eller Solo Super. Hva med deg? Hva mener du med "hektet"?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Er faktisk å bare ta seg sammen og slutte. Brus har ingen nyttefaktor annet enn sløseri og ødelagte tenner. Hodepinen vare rkun et par dager og etter noen uker så smaker det ikke godt lengre. Slutt NÅ og så føler du deg bedre før februar kommer. Anonymkode: 49a0a...9c1 1
Rødstrupa Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2023 Med hektet mener jeg at jeg drikker brus hver dag. Føler at jeg må ha det. Har bestemt meg for å ikke kjøpe brus til uken ved ukeinnkjøpet av mat mm. Teori og praksis er to ulike ting men jeg skal prøve. Hadde vært ok å bare nyte det i helgen. Å ja vet godt at brus ikke har noen nytteverdi hverken for kropp eller tenner.
jabx Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Rødstrupa skrev (37 minutter siden): Med hektet mener jeg at jeg drikker brus hver dag. Føler at jeg må ha det. Har bestemt meg for å ikke kjøpe brus til uken ved ukeinnkjøpet av mat mm. Teori og praksis er to ulike ting men jeg skal prøve. Hadde vært ok å bare nyte det i helgen. Å ja vet godt at brus ikke har noen nytteverdi hverken for kropp eller tenner. Drikker du bare brus? Hele tiden? Det er ingen grunn til å kutte ut lettbrus helt. Man kan drikke det med god samvittighet. Men det går jo an å begrense det f.eks. til middagsmat eller lignende. Og passe på å drikke vann generelt når man er tørst. Men du tar ikke skade av å drikke lettbrus. Med unntak av tenner, dersom de hele tiden utsettes for syre.
svartkatt Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 Rødstrupa skrev (1 time siden): Hjelp! Jeg er hektet på ‘’sukkerfri’’ brus… Det være seg Pepsi Max eller Solo Super. Hva med deg? Vet du at det er sukker i Solo super?
Rødstrupa Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2023 Drikker kaffe, juice og vann også. Men opptil 1 l brus hver dag. Har fått med meg at div.av de kunstige søtningsstoffer som aspartam mm. ikke er heldig.
Rødstrupa Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2023 Drikker kaffe, juice og vann også. Men opptil 1 l brus hver dag. Har fått med meg at div.av de kunstige søtningsstoffer som aspartam mm. ikke er heldig.
Rødstrupa Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2023 Solo Super er uten tilsatt sukker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå