Gå til innhold

Leppene ef så tørre,føles som et tørt belegg,men synes ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så innmari tørr på leppene for tiden,ikke bare vanlig tørr føles som det er et usynlig belegg på leppene.hvis jeg ikke smører meg så føles det stivt og rart ut.

Jeg smører leppene mine daglig,må alltid ha leppepomade tilgjengelig. 

Men dette rare på leppene noen som har hatt det,

Anonymkode: 4655c...231

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vinter og veldig tørr luft. Du kan investere i en luftrenser, dette hjelpr faktisk på tørr luft hjemme, da den fjerner partiker fra eksos,støv, etc.

I tillegg kan det være du trenger ekstra vitaminer, f.eks b12 og folat er viktig mtp lepper og tørrhet. 

Anonymkode: 37c79...934

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har det vært sånn? Høres ut som sånn det føles for meg før jeg før jeg får herpes munnsår utbrudd, men er bare dagen før, maks to..

Anonymkode: 102ba...84f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den nyeste lypsylen i grønn og oransje er den beste, mange som ikke er gode så kanskje verdt å teste litt flere?

Anonymkode: 5c997...1ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vanvittig problem med leppene før jul, de skiftet hud kontinuerlig. Kjøpte Torriden Solid in ceramide lip essence. Funker bra! 

Anonymkode: 635b1...16c

Skrevet

Prøv Bepanthen salve. Trenger ørlite. Hjelper veldig.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv decubal lips & dry spots balm! Fantastisk. Kjenner mange som har åpnet øynene for denne inkl meg selv! Er faktisk ingen kremer eller balmer som slår denne.

Anonymkode: 78c39...f12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Iia skrev (9 minutter siden):

Prøv Bepanthen salve. Trenger ørlite. Hjelper veldig.

Skal prøve den,takk for tips😉jeg er fæl til å smøre leppene (avhengig) har smurt meg i lang tid med decubal lips and dry spots balm.

Føles leppene er kleddd med en tynn tørr hinne😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøv decubal lips & dry spots balm! Fantastisk. Kjenner mange som har åpnet øynene for denne inkl meg selv! Er faktisk ingen kremer eller balmer som slår denne.

Anonymkode: 78c39...f12

Har faktisk brukt denne hver dag de siste månedene, men fått dette med super tørre lepper likevell.ts

Skrevet

Eksfolier leppene, enten kjøp en skrubb eller bruk et fuktig håndkle forsiktig. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme til tider, det eneste som hjelper meg er purelan, selges for å bruke på såre brystvorter, men kan også brukes på leppene. Etter et par tre dager er leppene mye bedre.

Anonymkode: 14ac2...155

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skrubb leppene med skrubbekrem, og smør deg godt rett før du skal sove. Ikke smør på dagtid kun om natten. Det er mye verre å bli avhengig av leppepomade enn vanlig tørrhet. Så der er en fin måte å slutte å være avhengig på.

Anonymkode: 1814f...c4a

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har brukt for mye smøring om du smører leppene hver dag. 

Anonymkode: fa231...864

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...