AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #21 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har alle dyre merkevesker? Har ikke råd til å bruke så mye penger på vesker jeg Anonymkode: 61ed2...bbe Det er jo lettere hvis du angir budsjett og stil i HI. Blant de rimeligere (ikke billig) veskene jeg har er jeg fornøyd med kvaliteten på LK.Bennett (de ligger vel på 2-3000), Furla, og Ralph Lauren. Dette er også blant de eldste, da de var de første jeg kjøpte da jeg begynt å få greiere råd, og de er like fine. Skal du lavere i pris synker kvaliteten raskt, og du risikerer i større grad bruk-og-kast. Anonymkode: aad0c...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #22 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har alle dyre merkevesker? Har ikke råd til å bruke så mye penger på vesker jeg Anonymkode: 61ed2...bbe Nei, jeg synes at å bruke mye penger på vesker er idioti. Alle veskene har jo samme «funksjon» uansett pris. Anonymkode: 98cb9...92b 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #23 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo lettere hvis du angir budsjett og stil i HI. Blant de rimeligere (ikke billig) veskene jeg har er jeg fornøyd med kvaliteten på LK.Bennett (de ligger vel på 2-3000), Furla, og Ralph Lauren. Dette er også blant de eldste, da de var de første jeg kjøpte da jeg begynt å få greiere råd, og de er like fine. Skal du lavere i pris synker kvaliteten raskt, og du risikerer i større grad bruk-og-kast. Anonymkode: aad0c...f9b Jeg har brukt min H&M veske i tre år nå…. Anonymkode: 98cb9...92b 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #24 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har brukt min H&M veske i tre år nå…. Anonymkode: 98cb9...92b Og jeg har hatt min LV neverfull i 15, den er fortsatt like fin, tross noen hundre runder opp og ned hattehylla på fly. Anonymkode: aad0c...f9b 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #25 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, jeg synes at å bruke mye penger på vesker er idioti. Alle veskene har jo samme «funksjon» uansett pris. Anonymkode: 98cb9...92b Du kan jo si det samme om biler. Men der er det legitimt å bruke penger. Kanskje fordi det er en manneting? Anonymkode: aad0c...f9b 6
Gjest Peanut Skrevet 14. januar 2023 #27 Skrevet 14. januar 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Skal du lavere i pris synker kvaliteten raskt, og du risikerer i større grad bruk-og-kast. Anonymkode: aad0c...f9b Kommer an på hvordan den brukes <_<
Beatbox Skrevet 14. januar 2023 #28 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 8.1.2023 den 18.47): Er på utkikk etter en ny skulderveske, til hverdagsbruk. Har ikke kjøpt ny veske på mange år, trenger inspirasjon Anonymkode: 61ed2...bbe Jeg har en Prada Messenger Bag, elsker crossbody fordi da har jeg hendene fri 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #29 Skrevet 14. januar 2023 Peanut skrev (12 minutter siden): Kommer an på hvordan den brukes <_< Jeg orker ikke å "dille" med en hverdagsveske. Her er det ut og inn av fly, nedi handlevognen, hevet inn i baksetet på bilen, på skulderen sammen med et handlenett, fra møterom til møterom der ting blir tatt opp og ned hele dagen, en vannflaske som lekker... Jeg har noen sarte vesker i mykt skinn, de er forbeholdt middager og slikt. Men nå spurte TS om en hverdagsveske. Anonymkode: aad0c...f9b 1
Jocelynn Skrevet 14. januar 2023 #30 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er veldig glad i merket Adax, vesker av god kvalitet, som ikke koster for mye. Min ene har jeg hatt i mange år, og den er like fin. Anonymkode: 43a9c...9e1 Enig, har også hverdagsveske i Adax, skinn. Veldig god erfaring med Adax. Holder seg mye bedre enn mange merkevesker.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #31 Skrevet 14. januar 2023 Jeg bruker rimeligere vesker fra Malene Birger, Rll, Michael Kors osv. Jeg er ikke villig til å betale 10 000+ for en veske. Men, jeg erkjenner at jeg har andre dyre hobbyer som jeg bruker minst like mye penger på som veskesamlere bruker på vesker. Å samle vesker er i mine øyne en hobby på lik linje som for eksempel reising, golf, jakt eller sykling (med tilhørende dyrt utstyr). Si dette til menn som klager. Anonymkode: f925e...664 3
Gjest Peanut Skrevet 14. januar 2023 #32 Skrevet 14. januar 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg orker ikke å "dille" med en hverdagsveske. Her er det ut og inn av fly, nedi handlevognen, hevet inn i baksetet på bilen, på skulderen sammen med et handlenett, fra møterom til møterom der ting blir tatt opp og ned hele dagen, en vannflaske som lekker... Jeg har noen sarte vesker i mykt skinn, de er forbeholdt middager og slikt. Men nå spurte TS om en hverdagsveske. Anonymkode: aad0c...f9b Jeg har en veske i cord fra Accessorize som nå er ørten år gammel og like fin, og den har vært «overalt» <_< Jeg har til vanlig en mindre Mulberry som og er overalt.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #33 Skrevet 14. januar 2023 Mitt siste kjøp er LouLou fra YSL i fargen Taupe, Str.medium. En perfekt hverdagsveske for meg. Veldig lett og fin med plass til mye. https://www.ysl.com/en-no/shoulder-bags/loulou-medium-chain-bag-in-quilted--y--leather-574946DV7272826.html Anonymkode: c1276...647 3
Helene1982 Skrevet 14. januar 2023 #35 Skrevet 14. januar 2023 Vel … Hva pleier du å ha i vesken? Jeg pleier å ha med mac'en min, så jeg trenger en veske som både har sterke sømmer og slitesterkt materiale til å tåle litt vekt, samt plass til en laptop. Liker du å bytte ofte, eller har du en veske i årevis? Har du en stil eller et merke du liker? Jeg har ikke massevis av vesker, og liker godt Mark Jacobs. Nå har jeg denne https://hoyer.no/dame/the-director-sort-veske/?productId=5841996 Som er veldig praktisk og anvennelig. Har brukt den stort sett hver dag i et år, så da er ikke dagsprisen så høy 😅 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #36 Skrevet 14. januar 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bruker rimeligere vesker fra Malene Birger, Rll, Michael Kors osv. Jeg er ikke villig til å betale 10 000+ for en veske. Men, jeg erkjenner at jeg har andre dyre hobbyer som jeg bruker minst like mye penger på som veskesamlere bruker på vesker. Å samle vesker er i mine øyne en hobby på lik linje som for eksempel reising, golf, jakt eller sykling (med tilhørende dyrt utstyr). Si dette til menn som klager. Anonymkode: f925e...664 Så enig😊 Anonymkode: defe2...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #37 Skrevet 14. januar 2023 Har en Celine Luggage til jobb og når jeg skal ha med meg litt, og Mulberry Lily og en Luis Vuitton helsort clutch til fest/når jeg bare skal ha med meg litt. Anonymkode: ad079...054 1
Elaine Marley Skrevet 14. januar 2023 #38 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har alle dyre merkevesker? Har ikke råd til å bruke så mye penger på vesker jeg Anonymkode: 61ed2...bbe Nei, jeg har aldri hatt det, men jeg kjøper vesker i skinn siden de holder lenger. Den jeg har nå kostet litt over 1000 kroner og den har jeg hatt en stund. Bruker den i all slags vær. Tidligere vesker har jeg også hatt i mange år. Så man må ikke bruke mange tusen på vesker for at de skal holde seg fine. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #39 Skrevet 14. januar 2023 Mine er kanskje ikke helt vesker, men jeg bruker de som ! Kanskje ikke nyttig for deg da... Denne til vanlig, til byen, osv. Fargen er mye finere på ordentlig ikke knæsj! Beige rosa aktig: https://day-et.no/products/day-gweneth-re-s-bag-m-burlwood Til jobb, og annet der jeg trenger mer plass : https://day-et.no/products/day-gweneth-q-flotile-bag-black Begge kan fylles helt, men er også fine når de ikke er fulle. Da ser det mindre ut, ikke tomme. Anonymkode: 4d4b7...a06 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #40 Skrevet 15. januar 2023 On 1/14/2023 at 9:13 AM, AnonymBruker said: Du kan jo si det samme om biler. Men der er det legitimt å bruke penger. Kanskje fordi det er en manneting? Anonymkode: aad0c...f9b Du kan du virkelig ikke sammenligne biler med vesker! 😹 Anonymkode: f4f78...437 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå