AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Del Skrevet 8. januar 2023 Har vært syk nå siden midten av desember. Først i romjula ble det tatt influensaprøve som ga utslag, så har egentlig bare stått han av siden da med alt av remedier fra apoteket. Er høvelig frisk nå, bortsett fra stadig hoste og sår hals. Hosten er hverken produktiv eller tørr, en slags blanding? Det føles som noe vil opp, men hoster som om det er tørrhoste. Man hører dog at den tar tak i lungene. Ikke vondt og ikke vond pust. Hosten minner om en bjeffende type, ala krupp hos barn. Har ventoline, uten særlig effekt, så hva hjelper? Drikker isvann da det hjelper, men det er ganske ubehagelig å våkne midt på natta av den bjeffende hosten. Får liksom til å trekke pusten, men ikke fort nok ut og da bjeffende. Det høres for lite ut å dra til legen igjen for det, så tenker det er nokså normalt? Men hvkr lenge etter influensa er det slik, og hva hjelper? Anonymkode: b611f...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 8. januar 2023 #2 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg har hostet siden november. Bruker Cosylan og Ventoline, og det lindrer.. men hoster fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Del Skrevet 8. januar 2023 Sententia skrev (42 minutter siden): Jeg har hostet siden november. Bruker Cosylan og Ventoline, og det lindrer.. men hoster fremdeles. Har cosylan, men jeg makter ikke smaken og kaster det rett opp😭 Anonymkode: b611f...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplejuice123 Skrevet 8. januar 2023 #4 Del Skrevet 8. januar 2023 Heldig dere som har cosylan. Jeg gikk nesten 2 mnd med så kraftig hoste at jeg kasta opp. Tenkte dette var noe lungekreftgreier til slutt. Hva fikk jeg? Ingenting. Er nå høygravid. Siste 3 uker har jeg vært frisk. Nå er ungene syke, wohoooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg hoster alltid i flere uker etter luftveisinfeksjoner, enten det er influensa eller forkjølelse. For meg er det helt normalt, så ble overrasket over at så mange mente det var senvirkninger som kun gjaldt corona, og noe helt nytt. Anonymkode: 3f3aa...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har cosylan, men jeg makter ikke smaken og kaster det rett opp😭 Anonymkode: b611f...945 Solvipect Comp smaker lakris og er mer effektiv enn Cosylan. Enig i at Cosylan smaker fryktelig ille! Anonymkode: 19171...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå