Gå til innhold

Vi fungerer helt supert som team i Familien AS, men

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes folk er kravstore i dag, når man har fått barn og alt fungerer hvorfor ødelegge det? Man holder ut 10-15 år for barnas skyld. Så lenge begge er gode foreldre, greie med hverandre i forholde og ting flyter så ser jeg ikke problemet. Er begrenset hvor mye tid man har til knulling uansett når man har små barn.

Anonymkode: c2447...370

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting galt med deg. Du beskriver et helt vanlig forhold. Akkurat slik det skal være. Folk forventer seg at man skal ha logistikkforhold samtidig som et seksuelt spennende forhold. Og at disse skal være eksklusive og med samme person. Det bare går ikke. 

Høres ut som du har det fint jeg. Dere lykkes jo med det som er viktig med et forhold. Også har dere bare gjort samme feilen som de fleste andre. Blander inn seksualitet i forholdet. Da går det gærent. 

Anonymkode: fa24e...ef0

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingenting galt med deg. Du beskriver et helt vanlig forhold. Akkurat slik det skal være. Folk forventer seg at man skal ha logistikkforhold samtidig som et seksuelt spennende forhold. Og at disse skal være eksklusive og med samme person. Det bare går ikke. 

Høres ut som du har det fint jeg. Dere lykkes jo med det som er viktig med et forhold. Også har dere bare gjort samme feilen som de fleste andre. Blander inn seksualitet i forholdet. Da går det gærent. 

Anonymkode: fa24e...ef0

Man kan like gjerne bo med en venn da

Anonymkode: 99eac...d79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

vi har ingen kjærestefølelser igjen for hverandre.
Vi er helt rå på organisering, logistikk, unger hit og dit, middager, planlegging, men vi er aldri sammen som kjærester. Og det som skremmer meg mest er at jeg ikke har spesielt lyst heller til å finne på noe med bare han. Jeg vil ikke sitte i armkroken, jeg vil ikke holde hånden, og jeg vil ikke kose. Jeg vil ikke gå på kino, jeg vil ikke på restaurant med bare han, for ikke å snakke om «date.» Og det aller kjipeste, jeg er møkka lei av pliktsex hver lørdag etter å ha delt en flaske vin. Jeg vil ikke. Jeg orker ikke. Jeg har ikke lyst. 
Hvorfor vil jeg ikke det? Hvorfor saboterer jeg for meg selv, for familien, for han?

HVA ER GALT MED MEG?

Anonymkode: 10a29...b57

Har du ikke lyst så har du bare ikke sex? Eller får du egentlig lyst etter den vinen for du slapper av? 

Anonymkode: fce98...0e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er null romantikk. Ingenting. Nada. Ikke et forsøk på det en gang. Vin drikker vi fordi det er godt, og han har sex for tilfredsstillelsen. Jeg får ingenting ut av det, jeg vil ikke, jeg gjør alt for å unngå det. TS

Du, dette er voldtekt og overgrep, når du ikke har lyst.

Hvilke signaler sender du til dine døtre, om du har noen? At du lar deg utsette for overgrep, og lar det passere og passere?

Anonymkode: e5277...f67

• Liker 2
Skrevet

Hadde det likt. Gikk fra han for 6 mnd siden. Beste avgjørelsen jeg har tatt! Møtt en fantastisk mann og sexen er magisk.

Anonymkode: 495b7...14c

Har ikke peiling på forholdet du hadde med eksen. Så var kanskje skikkelig bra at det ble slutt... Men alle skjønner at mange kortvarige forhold er den enkleste måten å ha "magisk" sex. Spenning og forelskelse fungerer slikt. Så må folk ta et valg. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er null romantikk. Ingenting. Nada. Ikke et forsøk på det en gang. Vin drikker vi fordi det er godt, og han har sex for tilfredsstillelsen. Jeg får ingenting ut av det, jeg vil ikke, jeg gjør alt for å unngå det. TS

Hvor gammelt er det yngste barnet?

Obs; ikke ha sex du ikke vil ha!!! Hvis det bare er for hans tilfredsstillelse så kan van skaffe seg en fleshlight

Anonymkode: 9e2d4...71b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enten så må du skjerpe deg og forsøke å legge inn en innsats for å få tilbake romantiske følelser eller så må dere gå fra hverandre. 

Anonymkode: 27880...53b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Familien er viktigere enn kjærestefølelser, men slutt med pliktsex. Det ødelegger følelsene dine.

Anonymkode: 9a823...f82

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvilke signaler sender du til dine døtre, om du har noen? At du lar deg utsette for overgrep, og lar det passere og passere?

Takk! Jeg vet. Jeg har sagt stopp, og nå har vi ikke gjort det på fire måneder. Aldri i verden om jeg vil at døtrene skal gjøre dette.

Men til dere andre. Tolker jeg dere rett i at dere mener jeg skal bite tennene sammen og bli, for hans og barnas skyld? Uansett? Bare fordi han ikke slår eller er slem? Min egen lykke spiller ingen rolle? Ts

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor gammelt er det yngste barnet?

Obs; ikke ha sex du ikke vil ha!!! Hvis det bare er for hans tilfredsstillelse så kan van skaffe seg en fleshlight

Anonymkode: 9e2d4...71b

Yngste er 8 år. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er IKKE voldtekt og overgrep å legge seg ned og ha FRIVILLIG sex med noen. 

Anonymkode: bf0f8...0b4

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enten så må du skjerpe deg og forsøke å legge inn en innsats for å få tilbake romantiske følelser eller så må dere gå fra hverandre. 

Anonymkode: 27880...53b

Jeg har skjerpet meg i over et år. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det frivillig når kroppen stritter imot og tårene triller? Når jeg ligger på ryggen stiv som en stokk, og han presser seg inn likevel? Det er jo fort gjort og han blir fornøyd etterpå. Ts

• Hjerte 3
Skrevet

Hvis jeg skulle valgt mellom familien AS med en mann som kjente meg inn og ut, og var en super familiefar, og mellom en jeg var skikkelig forelsket i - så måtte det blitt familien AS. 

Forelskelse går over.

Og jammen er det ikke bestandig lett å få til en god familiebedrift med nye menn som skal fungere som stefar.

Jeg ville tenkt meg godt om her.

• Liker 8
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det frivillig når kroppen stritter imot og tårene triller? Når jeg ligger på ryggen stiv som en stokk, og han presser seg inn likevel? Det er jo fort gjort og han blir fornøyd etterpå. Ts

Ærlig talt, dette kan du styre selv. Ikke ordlegg deg som et offer bare fordi du ikke har selvrespekt nok til å si nei 

Anonymkode: 3a5a4...ee2

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart at det har blitt slik når du har praktisert pliktsex over tid. Pliktsex er en god oppskrift på å få mental avstand til hverandre, og begynne å avsky tanken på å være kjærester. Du er dessverre bare en av mange kvinner som har ødelagt sitt forhold slik. 

Hvordan snu det? Mulig for sent, om du har begynt å avsky tanken på å være nær og intim, men iallefall slutte med pliktsex, og begynne med samtaler og dating igjen. 

Har du hatt sexlyst tidligere er det mulig å vekke slikt igjen, men da må pliktsex opphøre, og du må jobbe med å få din seksualitet tilbake, og dere må jobbe med å få forholdet restartet. 

Anonymkode: 325c3...076

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ærlig talt, dette kan du styre selv. Ikke ordlegg deg som et offer bare fordi du ikke har selvrespekt nok til å si nei 

Anonymkode: 3a5a4...ee2

Sier bare hva som skjer, jeg, så får andre tolke om jeg er et «offer» eller ikke. Ts

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, men det er et overgrep man utfører mot seg selv, sin kropp og sin seksualitet. Det får mye samme konsekvenser på sikt som voldtekt. 

Anonymkode: 325c3...076

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk! Jeg vet. Jeg har sagt stopp, og nå har vi ikke gjort det på fire måneder. Aldri i verden om jeg vil at døtrene skal gjøre dette.

Men til dere andre. Tolker jeg dere rett i at dere mener jeg skal bite tennene sammen og bli, for hans og barnas skyld? Uansett? Bare fordi han ikke slår eller er slem? Min egen lykke spiller ingen rolle? Ts

Hvem sin lykke betyr mest, din eller barnas? Blir de lykkeligere av at dere skilles? 

Anonymkode: 8fd19...419

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...