Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har falt pladask for en fyr som er 51 år. Vi har ikke datet eller noe, men møtes jevnlig ifb med felles interesser. Begge er single. Jeg finner han utrolig attraktiv både ift personlighet og utseende. Han gir meg stadig komplimenter på det samme, og vi tøyser og flørter litt… kommer litt mer og mer borti hverandre også… 

men; skal jeg tørre å ta det noe videre??? Kan en mann på 51 år ha noe som helst interesse for ei på 38 år?? 

setter stor pris på svar!! 

Anonymkode: 179dc...388

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle tro det? Er tross alt bare 13 år mellom dere og dere er begge "godt" voksne.

Anonymkode: 0a928...1ea

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje er han interessert, kanskje ikke. Alderen er ingen hindring, men utseende og personlighet kan jo være det. Det er ikke sånn at alle menn er interessert i enhver 13 år yngre kvinne som viser interesse.

Anonymkode: 692eb...cb7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er noen år yngre enn deg og er sammen med en på 50, så det kan fint gå😊

Anonymkode: 2104c...f18

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gamle menn tar denslags interesse som et kompliment.
Unge damer er en fjær i hatten for egoet deres.

Skaff deg en elsker også. Menn i 50-årene kommer ikke til å holde tritt med din heretter økende seksuelle appetitt.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Du risikerer ingenting på å prøve, heller tvert imot. 
Kan jo virke som om han også er interessert.

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Er jo ikke så stor aldersforskjell og du er jo voksen, så hvorfor ikke?

Skrevet

Jada, kjør på.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Fytterakkern, skaff deg ung elsker og turpartner ved siden av

Anonymkode: a0c40...050

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Fytterakkern, skaff deg ung elsker og turpartner ved siden av

Nå er det vel ikke slik at alle kvinner i den alderen har høy lyst, og høyt behov.  Leste også en interessant betraktning for noen år siden, om at en del kvinner trekker mot eldre menn, nettopp pga lavere testosteron, og en mer dempet seksualitet. 

Også når det gjelder fysisk form og energinivå, så kommer jaggu 38-åringer i alle slags fasonger. Det er mye om dette paret vi ikke vet.

Anonymkode: 29af7...3c4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nå er det vel ikke slik at alle kvinner i den alderen har høy lyst, og høyt behov.  Leste også en interessant betraktning for noen år siden, om at en del kvinner trekker mot eldre menn, nettopp pga lavere testosteron, og en mer dempet seksualitet. 

Også når det gjelder fysisk form og energinivå, så kommer jaggu 38-åringer i alle slags fasonger. Det er mye om dette paret vi ikke vet.

Anonymkode: 29af7...3c4

Men hun sitter der med en gammel mann om 10 - 15 år, og det er hun vel ikke interessert i? Helt personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk vil seg selv så vondt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her… 

takk for mange svar :) han er svært sprek og atletisk, faktisk. Jeg er ikke i så verst form selv, og absolutt høy lyst på sex 😅

noen med erfaring om når menn begynner å dabbe av ift sex-lyst? Ift alder, mener jeg… 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke spørsmålet, tenker du at du er for gammel?

Anonymkode: 7a753...125

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS her… 

takk for mange svar :) han er svært sprek og atletisk, faktisk. Jeg er ikke i så verst form selv, og absolutt høy lyst på sex 😅

noen med erfaring om når menn begynner å dabbe av ift sex-lyst? Ift alder, mener jeg… 

Skal godt gjøres for en fyr på den alderen å gjenta et par - tre ganger i løpet av døgnet, og det går kjapt nedover når du legger på noen år til

• Liker 1
Skrevet
Andro skrev (22 timer siden):

Skaff deg en elsker også. Menn i 50-årene kommer ikke til å holde tritt med din heretter økende seksuelle appetitt

Signeres !

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS her… 

Mest sannsynlig aldri - kommer vel mer an på kondisen vil jeg tro 😂 Selv er jeg 45 og sammen med en på 51. Det som kan bli en utfordring etter hvert TS hvis du ser for deg et langt liv med denne mannen er at du vil merke alderen hans godt om 10 - 20 år. Kan du tenke deg et liv som sykepleier for denne mannen etter hvert som helsa hans blir sviktende?

Anonymkode: 9735a...411

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Skjønte ikke spørsmålet, tenker du at du er for gammel?

Anonymkode: 7a753...125

At jeg er for ung for han? At han ser på meg som for ung…? Jeg var jo 5 år da han var 18 

TS 

AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (6 minutter siden):

Signeres !

Øker den seksuelle lysten i 40-årene for en kvinne? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mest sannsynlig aldri - kommer vel mer an på kondisen vil jeg tro 😂 Selv er jeg 45 og sammen med en på 51. Det som kan bli en utfordring etter hvert TS hvis du ser for deg et langt liv med denne mannen er at du vil merke alderen hans godt om 10 - 20 år. Kan du tenke deg et liv som sykepleier for denne mannen etter hvert som helsa hans blir sviktende?

Anonymkode: 9735a...411

Helst ikke. Du tenker 13 års forskjell utgjør mye? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...