Gå til innhold

Four Seasons Serengeti

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært på dette hotellet i Serengeti, eller andre bra hoteller?

Var det uproblematisk å fly fra internasjonal lufthavn og inn til savanneområdet?

Anonymkode: e645c...a4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Serengeti i september og wooww for en opplevelse! Det var noe av det fineste jeg har opplevd. Vi bodde på Melia Serengeti, som også er på nivå med FS. Det var den mest unike opplevelsen jeg har hatt. Servicen var fra en annen verden, og det var så få gjester at vi følte oss alene på den digre resorten. Jeg har bodd på mange fine hoteller litt rundt om, men Melia gjorde opplevelsen magiskt. Vi bestilte fly til Dar Es Salaam, deretter innenriks med Precision Air inn til Seronera Airstrip. Det gikk veldig fint, og vi hadde ingen problemer. Hotellet sørget for henting på Seronera Airstrip, og kjørte oss direkte på gamedrive (safari). Melia Serengeti anbefales på det varmeste, de hadde uten tvil den beste servicen jeg har opplevd. 

Husk at det er noe park-fee som må betales i tillegg til hotellkostnader. Da vi dro, lå den på ca. 1600,- pr person pr natt. Så det kan fort bli litt dyrt om man er der lenge. 

Uansett, tror jeg du kommer til å få en magisk opplevelse du sent kommer til å glemme. Serengeti var fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...