AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Jeg tror menn vet akkurat hva kvinner ønsker seg, og de spiller den rollen noen måneder eller år for å skaffe seg sex og hushjelp. Når de tror at de har taket på deg, og du ikke kommer til å gå; da viser de sitt sanne jeg - og du må gjøre det slutt. Menn på sjekker'n er helt enige i at man skal dele alt av oppgaver og ansvar 50/50, respektere hverandres grenser og preferanser, ha mye nærhet, ha frihet til å gjøre hver våre ting, men også ha partid osv. Det holder ikke lenge i praksis. Når man tar et steg videre; blir samboere, gifter seg, får barn eller hva det nå er... Plutselig snur han på en femøring, og rett og slett blir en annen. En jeg ikke vil ha. Var alt skuespill fra start? Hva er det som utløser denne forandringen? Tror aldri jeg går inn i et seriøst forhold igjen. Anonymkode: ca50b...e1b 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Derfor vet jeg at det er bedre å være alene Anonymkode: 41861...8a2 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Aldri vært i forhold med en slik mann. Anonymkode: 9f4d9...44d 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Særbo er en grei løsning Anonymkode: a364f...bb0 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Særbo er en grei løsning Anonymkode: a364f...bb0 Akkurat 💪💪 Anonymkode: 75e25...3ef
Gjest Agent smith Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Har inntrykk av det er kvinner som forandrer seg som oftest
Andro Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Særbo er en grei løsning Har prøvd det, og han endret adferd til det usjarmerende han også.
Blåjojo Skrevet 8. januar 2023 #8 Skrevet 8. januar 2023 Ikke min erfaring. Her oppfører mannen min seg akkurat sånn som han gjorde da vi møtte hverandre for 5 år siden. Eneste som har skjedd av endringer er at jeg gjør enkelte ting fordi jeg er bedre til det, eller har bedre tid. Men dette går begge veier.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Skrevet 8. januar 2023 Alle viser seg fra sin beste side i starten. Tar på seg en maske; sminke, fine klær, elsker å trene i naturen, er utadvendt og gledesspreder. Når sannheten er at sekundet etter du kommer hjem hiver du av bhen og bytter til joggebuksa og at turbuksen og primusen fortsatt har prislappen på. Og at du har mobilen på lydløs og hater at folk kommer uanmeldt på besøk. Det er helt normalt Anonymkode: 1bdbb...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #10 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Alle viser seg fra sin beste side i starten. Anonymkode: 1bdbb...a4b Nei. Anonymkode: 8b719...2e9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #11 Skrevet 8. januar 2023 Dette har nok ikke noe med kjønn å gjøre. Når forelskelsen er over, så vil ofte mye endre seg. Sett det veldig godt selv andre veien, den virkelige personen kommer ikke frem før etter en stund, og da har man kanskje skrytt på seg litt vel mye Anonymkode: e5dc7...749 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #12 Skrevet 8. januar 2023 Er det ikke kvinnen som ønsker å forandre mannen i et forhold da? De ser en gutt med potensial som de skal forandre på for å bli en bedre mann. Anonymkode: 95a7a...adf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #13 Skrevet 8. januar 2023 Eventyr anno 2023: damer finner drømmeprinsen for så å gjøre han om til en frosk😁😁 Anonymkode: ca8ed...d5c 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå