Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til jordmor om en uke, har i de siste dagene blitt mer og mer hoven i fingre og ankler. Burde jeg sjekket dette før? Føler meg fin ellers, vært noe kvalm men det har jeg slitt med hele graviditeten. I tillegg to «svimmelhetsanfall» som varte rundt 30 sek, hvor det kjennes ut som hele verden snurrer og jeg mistet balansen. Blodtrykk og alt har vært fint før på kontroll 

Anonymkode: aec15...e6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive det men er i uke 31

AnonymBruker
Skrevet

Er du usikker så tar du kontakt. Det KAN være tegn på det, men det kan også være hovenhet på grunn av ekstra vann i kroppen på grunn av graviditeten i seg selv. Ta heller kontakt en gang for mye. 

Anonymkode: 8ff04...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta en urinprøve i morgen tidlig og ringe til jordmor og be om å få den sjekket samt få tatt et blodtrykk.

Bedre føre var.

Anonymkode: 25159...89c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du kan ta en urinprøve i morgen tidlig og ringe til jordmor og be om å få den sjekket samt få tatt et blodtrykk.

Bedre føre var.

Anonymkode: 25159...89c

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er du usikker så tar du kontakt. Det KAN være tegn på det, men det kan også være hovenhet på grunn av ekstra vann i kroppen på grunn av graviditeten i seg selv. Ta heller kontakt en gang for mye. 

Takk for svar! Da tar jeg kontakt med jordmor imorgen. Jeg har gått opp 3-4 kg bare på en uke i tillegg så regner med det er vann, men vet ikke 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar! Da tar jeg kontakt med jordmor imorgen. Jeg har gått opp 3-4 kg bare på en uke i tillegg så regner med det er vann, men vet ikke 

Det er ikke godt å si. Så er nok lurt å bare være litt føre var 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...