AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Skal til jordmor om en uke, har i de siste dagene blitt mer og mer hoven i fingre og ankler. Burde jeg sjekket dette før? Føler meg fin ellers, vært noe kvalm men det har jeg slitt med hele graviditeten. I tillegg to «svimmelhetsanfall» som varte rundt 30 sek, hvor det kjennes ut som hele verden snurrer og jeg mistet balansen. Blodtrykk og alt har vært fint før på kontroll Anonymkode: aec15...e6e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Glemte å skrive det men er i uke 31 Anonymkode: aec15...e6e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Er du usikker så tar du kontakt. Det KAN være tegn på det, men det kan også være hovenhet på grunn av ekstra vann i kroppen på grunn av graviditeten i seg selv. Ta heller kontakt en gang for mye. Anonymkode: 8ff04...1c4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Du kan ta en urinprøve i morgen tidlig og ringe til jordmor og be om å få den sjekket samt få tatt et blodtrykk. Bedre føre var. Anonymkode: 25159...89c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du kan ta en urinprøve i morgen tidlig og ringe til jordmor og be om å få den sjekket samt få tatt et blodtrykk. Bedre føre var. Anonymkode: 25159...89c AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er du usikker så tar du kontakt. Det KAN være tegn på det, men det kan også være hovenhet på grunn av ekstra vann i kroppen på grunn av graviditeten i seg selv. Ta heller kontakt en gang for mye. Anonymkode: 8ff04...1c4 Takk for svar! Da tar jeg kontakt med jordmor imorgen. Jeg har gått opp 3-4 kg bare på en uke i tillegg så regner med det er vann, men vet ikke Anonymkode: aec15...e6e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! Da tar jeg kontakt med jordmor imorgen. Jeg har gått opp 3-4 kg bare på en uke i tillegg så regner med det er vann, men vet ikke Anonymkode: aec15...e6e Det er ikke godt å si. Så er nok lurt å bare være litt føre var Anonymkode: 8ff04...1c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå