AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Jeg driver og ser på farger å ha på veggene til den dagen jeg skal kjøpe leilighet. Jeg bruker en evighet på å bestemme meg så kan like gjerne starte. Møblene har såklart mye å si. Jeg liker beige. Sånn lys rosabeige. Det er en veldig nøytral farge. Lysblå. En ekstremt fin farge, som har beroligende effekt. Men det står ikke i stil med alt annet. Lys grønn. Også en behagelig farge, men kanskje en farge man kan gå fortere lei? Hvitt. Hvitt kan kanskje bli litt for sterilt? Sort og hvitt. Dette er kult synes jeg, men det kan kanskje bli vel mye kontrast over tid? Anonymkode: 8fda6...090
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Den dagen du kjøper leilighet så kan det være at gulvene og lysforholdene i boligen gjør at alle farger du liker nå, ser forferdelig ut i leiligheten. Jeg ender som regel opp med boliger som har gul standard parkett, og da er det mange farger som ikke fungerer. Rosabeige ville sett grusomt ut her, men veldig fint hvis man har lyst og nøytralt gulv. Anonymkode: fd0e7...5e4
Chailatte Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Vi har Savanna Sunsetpå soverommet. Den er rødlig/rosa aktig, men varm. Helt nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå