AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Kan det være lurt å leie ut via airbnb? Må en skatte mye av slik ekstra inntekt? Beliggenheten er god ved havet, og tror turister kan like stedet. Anonymkode: 57d5b...13d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Jeg bor en del i utlandet og har en omsetning på rundt 250000. Av dette må jeg 22% betale skatt av 85% av inntekten over 15000. Merk at du ikke får fradrag for utgifter, så du må skatte av inntekter som går til renhold og andre utgifter også. Har du mulighet til å gjøre vaskin og vask av håndklær selv er det mye å spare. Anonymkode: fa240...6b8
esmer Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg bor en del i utlandet og har en omsetning på rundt 250000. Av dette må jeg 22% betale skatt av 85% av inntekten over 15000. Merk at du ikke får fradrag for utgifter, så du må skatte av inntekter som går til renhold og andre utgifter også. Har du mulighet til å gjøre vaskin og vask av håndklær selv er det mye å spare. Anonymkode: fa240...6b8 Jeg er ikke ts, men jeg har noen spørsmål 😊 1. hvor mye sitter du igjen med som nettoinntekt etter skatt og utgifter er betalt? 2. har du opplevd noe negativt, som ødeleggelse av innbo? hva slags forsikring har du? 3. hvor leier du ut? Oslo? 4. syns du det er verdt det? På forhånd tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå