AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg vil begynne med en hobby, men vet ikke hva. Jeg kjenner at tankene tar over hvis jeg sitter helt i ro, derfor ønsker jeg noe å drive med for å oppta hjernen med andre ting. Anonymkode: 75ab1...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Del Skrevet 8. januar 2023 Telle-trådene her på Kvinneguiden? Grei tid-trøyte i alle fall... Anonymkode: 0d234...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 8. januar 2023 #3 Del Skrevet 8. januar 2023 Strikking er min store lidenskap om dagen! Det finnes fine bøker som kan lære deg det på en enkel og nøye måte. Feks. "Denne boken vil lære deg å strikke". Bok av samme serie finnes til hekling, som er min lidenskap nr. 2 akkurat nå. Begge to er veldig fine hobbyer å kombinere med sofasitting på kvelden under et pledd. Kan til og med kombineres med tv-titting (delvis, spørs hva slags prosjekt.) Ellers er jeg glad i å tegne og male. Har lært ved å se på YouTube, og ser/hører gjerne på videoer mens jeg tegner selv. Er jo så mange forskjellige kunstmaterialer man kan prøve også, veldig moro! Så blir det hva man gjør det til, man kan sette seg godt inn i teknikker og øve masse, eller man kan bare eksperimentere og kose seg. Føler jeg går inn i zen-modus når jeg maler, og så er det så kjekt at man kan legge det fra seg og fortsette senere. Begge hobbyene mine er også veldig kjekke, fordi det blir produkter man enten kan bruke selv, gi i gave eller til og med selge 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg vil begynne med en hobby, men vet ikke hva. Jeg kjenner at tankene tar over hvis jeg sitter helt i ro, derfor ønsker jeg noe å drive med for å oppta hjernen med andre ting. Anonymkode: 75ab1...074 Husarbeid. Anonymkode: e8ee2...63d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Del Skrevet 9. januar 2023 Svaret sier seg selv; en mer meningsfylt og sosial hobby enn musikk finner man neppe, og særlig vanskelig er det heller ikke - det barn klarer, kan også voksne klare: Anonymkode: a9d7f...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Telle-trådene her på Kvinneguiden? Grei tid-trøyte i alle fall... Anonymkode: 0d234...a9f Herregud nei. Kan ikke komme på noe mer hjernedødt enn det. I tillegg er det irriterende for andre. Anonymkode: ab4de...a5f 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Del Skrevet 9. januar 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud nei. Kan ikke komme på noe mer hjernedødt enn det. I tillegg er det irriterende for andre. Anonymkode: ab4de...a5f Vi er på et forum der det å telle blir betraktet som akseptabel bruk av tid; man skal være glad for at Beatles-gutta foretrakk å bruke tiden til noe fornuftigere; kan ikke helt se for meg hva John Lennons betydning i musikkhistorien ville ha vært dersom bidraget hans hadde vært telletråder på KG. Anonymkode: a9d7f...d0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Del Skrevet 9. januar 2023 Wing foil, kiting eller windsurfing. Da må du konsentrere deg om det du driver med. De to førstnevnte funker fint på snø også. I tillegg får du god trening, masse frisk luft og nye hyggelige folk å bli med kjent med. Anonymkode: ed0d3...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Del Skrevet 9. januar 2023 Lese bøker! Du havner i et annet univers, lærer mye og utvikler deg!! 💕 🤗 Anonymkode: 84a06...5e3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ballerina87 Skrevet 9. januar 2023 #10 Del Skrevet 9. januar 2023 Jeg holder på med hund 😊 Verdens beste hobby. Det får deg ut i naturen, og en bestevenn som koser bort dårlige tanker. I tillegg gir det mestring og noe å jobbe mot! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #11 Del Skrevet 9. januar 2023 Kreative hobbyer: Strikking Hekling Veving Søm Maling/tegning Snekring Interiør Innendørshobbyer: Lese/lydbok Lage tiktokfilmer Danse Synge Spille et instrument Utendørshobbyer: Gå tur - sjekk Stikk ut-turer i din kommune Plukke planter og lage herbarium Registrere funn av sjeldne arter Apper som bidrar til aktivitet (pokemon go, geocaching) Anonymkode: 4e8e3...427 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #12 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herregud nei. Kan ikke komme på noe mer hjernedødt enn det. I tillegg er det irriterende for andre. Anonymkode: ab4de...a5f å gi oppmerksomhet til å alle mulige slags patetiske rosa-bloggere, og deretter komme hit til Kvinneguiden for å diskutere side opp og side ned, det er i alle fall hakket verre etter min mening. men hver sin smak... Anonymkode: 0d234...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #13 Del Skrevet 9. januar 2023 Skru bil, puslespill, lage interiør/møbler, pusse opp og strikking. Anonymkode: 1c7e2...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #14 Del Skrevet 9. januar 2023 Styrketrening. Evt. løping. Eller bare finne en form for trening du liker. Jeg begynte kun for å gå ned i vekt, men så utviklet det seg til å bli veldig morsomt rett og slett. Gøy å konkurrere mot seg selv og pushe kroppen mer og mer. Føler meg helt rå noen ganger når jeg setter nye rekorder 😅 Og så er det veldig bra for både kropp og psyke. Største bonusen er den bedrede psykiske helsen for min del. Bare positive sider ved trening. Anonymkode: 252c9...dee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 9. januar 2023 #15 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 8.1.2023 den 17.10): Jeg vil begynne med en hobby, men vet ikke hva. Jeg kjenner at tankene tar over hvis jeg sitter helt i ro, derfor ønsker jeg noe å drive med for å oppta hjernen med andre ting. Anonymkode: 75ab1...074 Hvis du er fingernem, og/eller tolmodige; strikking, sying, hekling eller annet håndarbeid Enklere ting: sudoku, kryssord, fargelegging for voksne (du finner ørten varianter av disse), spill (pc/Mac, Nintendo etc), friluftsliv, yoga, trening, en ny aktivitet som dans eller klatring, matlaging. Bruk YouTube til å lære en ny ferdighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solerin Skrevet 14. januar 2023 #16 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg strikker, hekler, broderer, trener styrke og går turer i skog og mark. Jeg har funnet nybegynneropplæring på piano på youtube, og prøver å sette meg ned med pianoet vårt for å prøve å lære meg å spille piano. Nå når tvillingdøtrene våre har flyttet ut for å studere er det bare mannen min og jeg igjen her hjemme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 18. januar 2023 #17 Del Skrevet 18. januar 2023 De siste årene har det gått mye i origami og kirigami, bokbinding, kalligrafi, og yoga. Har problemer med (fin-)motorikk, konsentrasjonsevne, og balanse, så dette er hobbyaktiviteter som hjelper til på hvert sitt vis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 19. januar 2023 #18 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg elsker å lese, får koblet av å reiser inn i et annet univers en liten stund. Er også veldig glad i å lage bursdagskaker/dåpskaker, gravidkake osv. Får brukt fantasien litt så er det utrolig gøy å se når de som får de blir fornøgd. Jeg er også glad i trening da er det akkurat som tankene forsvinner å jeg fokuserer bare på treningen, så får man så god følelse etterpå. Jeg får også utrolig god følelse av matlaging prøve nye retter og oppskrifter. Jeg er også utrolig glad i å gå på fjellet om sommeren med god musikk, da kjenner jeg meg så mye mer positiv slipper å tenke på alt mulig annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. januar 2023 #19 Del Skrevet 19. januar 2023 Synes jeg har verdens beste hobby. Oppussing. I både hus og hage. Mer eller mindre eneste hobby man har som gir økonomisk uttelling, med mindre man lager noe som selger godt, og så blir det stadig finere og bedre overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #20 Del Skrevet 19. januar 2023 Selv har jeg tenkt på å begynne å sy eller male. Og ta tilbake lesegleden min. Anonymkode: 15b7c...b74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå