AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Er nysgjerrige på om noen her har angret på at dere slo opp med partneren deres og hvorfor? interessant å høre. Anonymkode: 01673...54b
Andro Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 (endret) Nei, aldri. På en annen side: Jeg lever med anger på at jeg ikke forlot dem før. Jeg hadde et langt ekteskap som skranglet for lenge før jeg gikk, og jeg prøvde for lenge på å få ham i dialog pga. at vi hadde barn. Han ville ikke snakke, og ikke bli med til parterapi, og da kasta jeg ham ut - for sent. Siden har jeg hatt en kjæreste, og det gikk alt for lenge før jeg oppdaget (og kjente) hvilken manipulerende drittsekk han er. Der tålte jeg også for mye. Endret 8. januar 2023 av Andro
Arild37 Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Tja, har angret i kort tid etterpå, men det er fordi jeg ikke tenkte helt klart etter å ha gått fra noen jeg egentlig er glad i, aldri angret når det har gått litt tid
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Ja, jeg angret hver gang det ble slutt (turbulent forhold) og gikk tilbake hver gang. Nå er jeg fortsatt i forholdet lurer på om jeg gjorde en feil ved å gå tilbake. Men frykten for å angre igjen stopper meg fra å gå fra han. Anonymkode: 18307...abc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Har bare slått opp i begynnende forhold fordi jeg ikke var sikre på deres intensjoner/evner. Begge gangene har jeg vært veldig glad for at jeg trakk meg ut, da begge viste seg i etterkant som barnsligere enn jeg kunne ant. Anonymkode: 7e08e...6bc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 Nei, har aldri angret Anonymkode: 3b6bf...b9a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #8 Skrevet 8. januar 2023 Nei. De få gangene jeg har vært den som har gått så følte jeg bare ingenting for den andre. Anonymkode: 667a5...55a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Skrevet 8. januar 2023 Aldri! Det har vært en befrielse hver gang pga mennene gjorde at jeg følte meg dritt og psykisk på felgen. Jeg var altfor flink til å tilpasse meg andres behov. Sårt og vondt å føle seg mislykket første tiden, men nå er jeg glad jeg er fri og frank og styrer fullstendig mitt eget liv ❤️ Anonymkode: a10b6...18b 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #10 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aldri! Det har vært en befrielse hver gang pga mennene gjorde at jeg følte meg dritt og psykisk på felgen. Jeg var altfor flink til å tilpasse meg andres behov. Sårt og vondt å føle seg mislykket første tiden, men nå er jeg glad jeg er fri og frank og styrer fullstendig mitt eget liv ❤️ Anonymkode: a10b6...18b godt å høree ❤️ Anonymkode: 01673...54b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #12 Skrevet 8. januar 2023 Nei, men jeg tror eksen gjør det. Hen vil nok aldri innrømme det. Anonymkode: 88290...566 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #13 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, men jeg tror eksen gjør det. Hen vil nok aldri innrømme det. Anonymkode: 88290...566 hvorfor tror du det? Anonymkode: 01673...54b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #14 Skrevet 8. januar 2023 Tror de fleste som slår opp (aktiv del) blir fornøyd siden de var ferdig i forholdet. Så blir de lykkelige, finner ny partner og alt er bare lykke. Så går nyforelskelsen over, og samme situasjon oppstår sagte på nytt. Min teori er at rotårsaken til forrige forhold gikk skeis ikke blir forbedret/endret. PS: Nei, tenker ikke på forhold med vold o.l. Anonymkode: 59a7f...384
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #15 Skrevet 8. januar 2023 Andro skrev (1 time siden): Nei, aldri. På en annen side: Jeg lever med anger på at jeg ikke forlot dem før. Jeg hadde et langt ekteskap som skranglet for lenge før jeg gikk, og jeg prøvde for lenge på å få ham i dialog pga. at vi hadde barn. Han ville ikke snakke, og ikke bli med til parterapi, og da kasta jeg ham ut - for sent. Siden har jeg hatt en kjæreste, og det gikk alt for lenge før jeg oppdaget (og kjente) hvilken manipulerende drittsekk han er. Der tålte jeg også for mye. Hei, det er som om jeg selv skulle skrevet dette. "Hadde jeg tenkt etter hadde jeg tenkt før". Jeg har også en lei tendens til å bli værende opptil 4 år på overtid i et ikke-bra forhold. Why? Aner ikke. Men man håper kanskje at partner vil bli til den han utga seg til å være i starten. Bra at du kom deg vekk. Og bra at jeg også kom meg vekk. Anonymkode: 38383...7be 2
Snok1 Skrevet 8. januar 2023 #16 Skrevet 8. januar 2023 Andro skrev (1 time siden): Nei, aldri. På en annen side: Jeg lever med anger på at jeg ikke forlot dem før. Samme erfaring her. Lai meg for at jeg ikke skjønte tidligere at dette var håpløst. Samtidig glad for at jeg virkelig forsøkte lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #17 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvorfor tror du det? Anonymkode: 01673...54b Har mine anelser. Hen oppsøker profiler som jeg har på nett. Grunnlaget for det kan naturligvis være noe annet enn anger også. Anonymkode: 88290...566
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #18 Skrevet 8. januar 2023 Ja men det går over Anonymkode: c52ba...225
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #19 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvorfor tror du det? Anonymkode: 01673...54b Ønsketenkning Anonymkode: 668cd...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå