AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Til dere som har brukt 123hjemmeside, som nå har blitt one.com. Hva syns dere om det nye tilbudet til one.com, både funksjonsmessig og prismessig? Jeg er misfornøyd, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med saken. Har hatt en hjemmeside tilknyttet privat firma gjennom 123hjemmeside i mange år, og selv om jeg ikke har vært helt fornøyd på ulike måter, så har det iallefall vært forholdsvis billig med en årspris på under 1000kr, og den har vært enkel å redigere. Jeg har ikke satt meg så veldig inn i den nye varianten, men ser den er dyrere, første året ca 1500kr inkl moms, og deretter ca 1800kr inkl moms. Det er nesten dobling av prisen. Dessuten ser det mer styrete ut i forhold til redigering, i den grad at jeg ikke har orket å sette meg inn i det enda. Hva er deres erfaringer? Blir dere værende, eller går dere over til andre hjemmeside-tjenester? Fins det noe lignende hvor man enkelt kan bygge hjemmeside uten å ha så mye peiling? Som både funker bra, er fin, og har en grei pris? Anonymkode: ad1b5...bac
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Sender den opp igjen😊 Råd generelt ang enkel og rimelig hjemmesidebygger er også flott. Anonymkode: ad1b5...bac
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Finnes det ingen gratis eller veeeeldig rimelig hjemmesidebygger? Anonymkode: 8d7e4...5c7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finnes det ingen gratis eller veeeeldig rimelig hjemmesidebygger? Anonymkode: 8d7e4...5c7 Det er bl.a det jeg lurer på, og evt erfaring med disse😊 Anonymkode: ad1b5...bac
Titania Skrevet 11. januar 2023 #6 Skrevet 11. januar 2023 Jeg kan kanskje ikke helt svare på det du spør om, siden jeg ikke har fått ut fingeren og satt det opp ordentlig enda. Jeg har hatt en wordpress-blogg via one.com - men syns pris kontra hva jeg legger i det ble for dyrt, så jeg har byttet til domeneshop i steden. Betaler 450kr året for domene + webhotell med epost.
Wednesday Addams Skrevet 12. januar 2023 #8 Skrevet 12. januar 2023 On 1/8/2023 at 11:05 PM, AnonymBruker said: Finnes det ingen gratis eller veeeeldig rimelig hjemmesidebygger? Anonymkode: 8d7e4...5c7 Weebly.com fungerer bra, synes i all fall jeg. Det er en gratisversjon som er helt grei, men det er med visse begrensninger. Om du for eksempel ikke ønsker reklame på siden (det er et banner nederst på siden som reklamerer for Weebly) så må du ha versjonen man betaler for. Fordelen med Weebly er at det er ganske mange fine ferdige layouter som du kan fikse og trikse på. Nå er jeg usikker på hvordan hjemmeside det er du ønsker å ha, om du skal ha galleri eller nettbutikk for eksempel, men finnes funksjoner for det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå