Gå til innhold

100% ærlig, går all tiden du bruker på Kvinneguiden ut over familien din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må ærlig svare ja.

Anonymkode: 4f197...ff1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker svært lite tid egentlig.

Stikker innom om jeg har fått varsler i tråder jeg følger.

Anonymkode: c9ba2...cc7

Skrevet

Nei, virkelig ikke - det er krise, faktisk!

AnonymBruker
Skrevet

Leit å meddele..., men det gjør den. Store og små klager på meg, og jeg unnskylder meg med at jeg må gruse et par inceler pr dag, i menneskehetens felles interesse. Det skal bli bedre i februar, skal lese "Stjålet fokus".

Anonymkode: d4f2a...9d4

Skrevet

Nei absolutt ikke, er innom når jeg har litt frihet alene som nå når jeg er på rommet mitt alene med musikk på øra og sønnen sover på rommet sitt. Min lille egentid før jeg setter på en podcast og sover 🥰

Skrevet

Absolutt ikke!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men går utover andre ting...som husarbeid 🙈 

Jeg har adhd og får derfor perioder med hyperfokus på alt fra nettsider til hobbyer, og akkurat nå er det KG som er mitt hyperfokus 🤷‍♀️ for her står jo så mye sjukt og rart og idiotisk, men iblant også interessante ting 😁

Anonymkode: aa3bc...af2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er kun her inne når barnet ikke er i samme rom som meg.

Anonymkode: a3571...8fb

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ungen er ungdom og gidder ikke å bruke så mye tid sammen med meg uansett. 

Men jeg kunne garantert gjort noe mer produktivt som husarbeid, gått meg en tur/trent, meditert eller lignende istendenfor. 

Anonymkode: b75b2...389

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Leit å meddele..., men det gjør den. Store og små klager på meg, og jeg unnskylder meg med at jeg må gruse et par inceler pr dag, i menneskehetens felles interesse. Det skal bli bedre i februar, skal lese "Stjålet fokus".

Anonymkode: d4f2a...9d4

Hadde det ikke vært bedre om du lå med incel’ene i stedet, så de ikke hadde vært incels lenger?

Anonymkode: 4f197...ff1

Skrevet

Jeg hater, merk: HATER, jobben min. og sitter i snitt 3-4 timer på KG hver dag. (jobber på kontor, så har muligheten)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er her bare hvis jeg og mannen gjør hver vår greie. Han prioriteres alltid :)

Anonymkode: c4722...3e8

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke 🤣 Er bare på KG når jeg kjeder meg, har lest alle nyheter eller har dødtid og er lei av mobilspill, serier og andre ting. 

Kan ikke si at det går utover husarbeidet en gang 😁 Skulle nesten ønske at jeg av og til droppet støvsuging for KG...

Anonymkode: 30c09...796

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt lite å gjøre på jobb, så er på KG. Logger aldri på her hjemmefra. :) 

Anonymkode: 49c83...db4

AnonymBruker
Skrevet

hvilken familie? 😂

Jeg er enslig. Kunne sikkert gjort noe bedre enn å sitte her, men istedenfor å bla opp og ned på VG hundre ganger, sitter jeg her når jeg kjeder meg. 

Anonymkode: 0bc6a...261

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...