AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Storebror på 1 år har fått omgangssyke med oppkast og feber. Har en liten på 3 uker som jeg er redd for skal bli smittet. Hva er sannsynligheten for at så små blir smittet? Jeg ammer ikke. Han gulper innimellom, ser jeg forskjell på dét og oppkast? Anonymkode: 037ee...f0a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Ville nok gitt ansvar for 1-åring til far, og prøvd så godt det lar seg gjøre å holde dere på litt avstand. Det skader ikke å være litt forsiktig i en kort periode. Anonymkode: e1809...da1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Leste et sted at nyfødte sjeldent blir smittet av tarminfeksjoner, men husker ikke hvor.. Ville også forsøkt å holde baby litt adskilt så godt det lar seg gjøre. Vi hadde forøvrig også omgangssyke i hus når baby var 2 uker og da ble ikke baby smittet. Anonymkode: 9cb94...3b5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Ville holdt litt avstand, det er mye lettere for så små å bli dehydrert. Forskjellen mellom gulp og oppkast fikk jeg beskjed selv at du kan se ved mengder (at spruten står mer opp, baby brekker seg mye mer fx. og diaré) og det har en annen type lukt har jeg hørt (men vet ikke om dette stemmer). Anonymkode: 1a90e...586
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Hadde flyttet i egen etasje i huset. Anonymkode: c6a97...20b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå