AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Hei. Har en jobb hvor det er hjemmekontorbasert, men vil gjerne fortsatt kle meg ordentlig. Men ønsker også det skal være behagelig, noen tips? Anonymkode: 4f618...472
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Går som regel kledd som jeg ellers gjør på kontoret. Da føler jeg meg mye skarpere enn om jeg daffer i joggedress. Også er jeg klar for å hoppe inn i digitale møter på kort varsel uten at det blir stress. Høyhalset pologenser, skjorte, bluse og behagelige chinos eller løse dressbukser. Og et par tjukke ullsokker da 😉 Anonymkode: f3200...718 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Føler jeg har fått for vane å ta på joggebukse og en genser, men føler meg litt daff. Så må bli flinkere til å kle på meg selv om ingen skal se meg. Anonymkode: 4f618...472
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 joggebukse men med en fin skjorte/genser? Anonymkode: 4c5dd...12c
aksase Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Om komfort er viktig, er det aller best å være naken. Om du føler at du skal være kledd litt fint, kan du kanskje bare velge det du ville valgt om du skulle på et jobbmøte.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Jeg bruker kjole Anonymkode: 8979b...bda
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 Som regel myke sorte lounge-bukser i viskose, tjukke raggsokker, og en finere overdel som f.eks. skjorte, bluse, pen genser eller ullgenser. I tillegg sminker jeg meg og setter håret opp i en knute i nakken. Anonymkode: abc78...d78
Akryl Skrevet 8. januar 2023 #8 Skrevet 8. januar 2023 Vanlig billig jogge bukse , og fin skjorte over, er vel klassisk på hjemmekontor.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Jeg går alltid skikkelig kledd, selv om jeg bare er på hjemmekontor, og ikke engang trenger ha på video under møter. Jeg kler meg som jeg gjør til vanlig, også når jeg skal på kontoret. Kler meg alltid behagelig. Jeg bruker mye kjoler. Kjempedigg, ikke noe som klemmer noe sted. Når jeg bruker bukser, bruker jeg alltid jeans som er myke og gode. Masse stretch, og mykt stoff. Helt vanlige topper, alltid stretch i stoffer, klarer ikke noe som plutselig strammer om jeg gjør en uvøren bevegelse. Er småbarnsmor, så mye opp og ned av gulvet, så alt må være lett å bevege seg i, og tåle vask.. Anonymkode: 1e281...29b
Rucula Skrevet 9. januar 2023 #10 Skrevet 9. januar 2023 Jeg dasser rundt i joggedress med hår i en tufs på hodet på hjemmekontor, deilig! 😅 Jeg har hjemmekontor 50% og de andre dagene jeg er på kontoret er jeg pent kledd og sminket. Det holder for meg 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 2XU tigths og pen bluse. Med tykke sokker og håret i klemme. 😃 Man ser helt fjollete ut, men det er jo behagelig. Anonymkode: f5927...f2f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #12 Skrevet 10. januar 2023 Bruker mine eldgamle favoritt Levis jeans som er fryktelig hullete og slitt. Tøfler på bena og skjorte og blader eller cardigan, har mange Teams møter så må den ut på overkroppen Anonymkode: d6928...191 1
Embla Othea Skrevet 10. januar 2023 #13 Skrevet 10. januar 2023 Dongeribukse/stoffbukse og pen bluse/genser 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #14 Skrevet 10. januar 2023 Genserkjoler og andre kjoler i mykt stoff er gull. Mykt og behagelig, og pent. Anonymkode: 8a796...c23
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #15 Skrevet 11. januar 2023 Jeg velger som oftest treningstights og en pen ullgenser på den årstiden her. Om sommeren var det tights/shorts og t-skjorte med cardigan over. Skjorte eller bluse til videomøter med eksterne deltakere. Så omtrent det samme som på kontoret på overkroppen, med noe litt mer behagelig på underkroppen. Alternativ til tights er en stoffbukse med stretch som ser pen ut. Anonymkode: 4bf12...75a
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #16 Skrevet 11. januar 2023 Digge bukser er viktig. Ser at gensere, spesielt ullgensere ser veldig uflidd ut på skjerm selv om det egentlig er fint ellers. Så jeg har en litt casual blazer jeg tar på om jeg skal ha viktige møter eller presentere noe. Anonymkode: 7fc56...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå