AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Del Skrevet 8. januar 2023 Her er det speilblank hålke ute. Anonymkode: 3b3a0...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 8. januar 2023 #2 Del Skrevet 8. januar 2023 Nei, men det er sikkert vått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Del Skrevet 8. januar 2023 Nei, det har gått fra glatt og vått til bare vått, i alle fall på de veiene jeg har beveget meg i dag. Men jeg ser ikke bort fra at jeg kunne funnet store mengder hålke om jeg tok sjansen på å prøve meg på fortauene i sentrum. Anonymkode: 01323...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 20. januar 2023 #4 Del Skrevet 20. januar 2023 Haha, dette er jo Kvinneguiden, så jeg gikk automatisk ut fra at det dreide seg om glatt kjønn. Men joda, det er glatt ute også😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 20. januar 2023 #5 Del Skrevet 20. januar 2023 Jepp. 1) fikk snø så litt mildt så minus. 2) underkjølte veier. Lenge leve vinter i Stavanger. En dag med kos og snø, resten pain in the ass pga klunk is.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 20. januar 2023 #6 Del Skrevet 20. januar 2023 Is is og bare is her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 20. januar 2023 #7 Del Skrevet 20. januar 2023 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. januar 2023 #8 Del Skrevet 20. januar 2023 Ikke nå, men det var det for noen uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå