AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Fikk et stor sugemerke av tinderdaten jeg var med, jeg sa til han: ikke gi meg sugemerke, det skjer ikke. Han sa nei da det skal ikke skje. Jeg spurte han til og med: har jeg fått sugemerke, da sa han: nei da. Når han drar hjem, ser jeg et stort sugemerke på halsen min. Ille, jeg har en jobb hvor jeg er mye blant mennesker, og måtte dekke det til. Og prøve å dra jakken litt lengre opp. 🥶 var sist gang også hendte det at en annen fyr også ga meg sugemerke. 🥶 var sånn i 3-4 dager. Og det er godt voksne menn, 36-37. Men skjønner ikke hvorfor de ikke er mere forsiktige når jeg ber de om å være det. Jeg blir flau, jeg er 24 år, og ikke 15-16 år, som skal gå rundt med dette som en fjortis, hele jobben trenger ikke å vite at jeg har vært med en fyr. Enda flauere når han ene mannen ute i forbindelse med jobb, plutselig skal kommentere sugemerket mitt, han var jo full, men det er de som er de mest ærlige. "Ser du har fått sugemerke ja". Jeg ble så flau, bare rødmet og bare lo litt. Det ser ekkelt stygt ut, nå har jeg en brunaktig flekk på halsen pga prøvd å dekke med foundation litt.🥶🥱hender det at dere får sugemerker?, ser jo ingen som går rundt med sugemerke.....på min alder Anonymkode: 150a0...192
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Hva skal du med så gamle menn? De er jo bare desperate etter å markere deg som sitt eget territorium for at "ungjenta" ikke skal glippe ut av hendene på dem. Anonymkode: 4ce6c...fa7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå