AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Jeg skal flytte til Oslo og lurer på hva slags jakker dere kvinner har på i mars og april? Da er det vel begynt å bli vår i Oslo? Er det vanlig å bruke dunkåpe fortsatt i mars? Eller blir det overkill? Og har dere tips til fine vårjakker? Anonymkode: 04b4e...151
tirben Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Spørs jo helt på været det! Noen ganger er det vårlig og fint vær, andre ganger er surt og regn.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Oslo i mars og april kan være alle mulige årstider 🙃 Anonymkode: d0bad...a22
powerpuffen Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Det har vært ganger jeg har gått uten jakke i tidlig mai, og andre ganger jeg fremdeles har boblejakka... Det må du nesten bare se an været. Det har vært ustabilt i hele vinter og ser for meg at våren også blir ustabil...
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Det de andre skriver... Mars kan være surt og minusgrader og definitivt boblejakkevær. Men så har det innimellom blitt satt varmerekorder også - sommertemperaturer i slutten av måneden. Umulig å forutse nå! Siden du skal flytte ville jeg pakket med for vinter, våt vår og tidlig sommer, først som sist. Du kan ende opp med å få god bruk for alt sammen i løpet av to måneder. Anonymkode: ce5b1...47d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå