AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Del Skrevet 8. januar 2023 Oppdaget i går atjeg hadde et sår i skjeden. Forsøkte å se på det med speil, og ser at jeg har et par hvite flekker i skjeden. Det ene er nok på størrelse med et kronestykke. Trodde først det var utflod, men har prøvd å tørke det bort, og det går ikke. Noen som har vært borti noe lignende? Jeg har tidligere hatt små, hvite sår, nesten som after i underlivet. Det har jeg vært hos legen med. Jeg har ikke herpes bare for å avklare det (ble testet hos lege). Anonymkode: 8129e...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Del Skrevet 8. januar 2023 Høres ut som sopp. Anonymkode: 9eeb1...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Del Skrevet 8. januar 2023 Lichen sclerosus? Tok fastlegen din prøver den gangen du var hos ham med slike flekker? Anonymkode: 47dba...fdc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lichen sclerosus? Tok fastlegen din prøver den gangen du var hos ham med slike flekker? Anonymkode: 47dba...fdc Jeg var hos hudlege på sykehus. De tok prøver for å utelukke herpes hvertfall. Det hadde jeg ikke. Anonymkode: 8129e...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Del Skrevet 8. januar 2023 Legger ved et bilde av det. Anonymkode: 8129e...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå