Gå til innhold

Skal servere 2 paier men får ikke plass til begge i ovnen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal servere tacopai til gjestene mine i dag. Får ikke plass til de ved siden av hverandre. Tar ca 30 min per pai. Kan jeg sette de på stekeplater i høyden? Eller har dere et annet tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde stekt den ene i 20 min først, så den andre i 30 min og så kjørt w0 min yil på den siste så får du de klar ganske på likt:)

Anonymkode: bc852...66e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde stekt den ene i 20 min først, så den andre i 30 min og så kjørt w0 min yil på den siste så får du de klar ganske på likt:)

*10 min til på den siste

AnonymBruker
Skrevet

Du kan sette dem i høyden dersom du bruker varmluft, men likevel bør du la den bytte plass sånn ca halvveis ut i steketiden. 

Anonymkode: 21403...ea4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vel ha begge oppå hverandre hvis du bruker varmluft?

Anonymkode: c2d8b...8ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Halvstek de nå og ta de siste minuttene før gjestene kommer, hver for seg. Dumt å eksperimentere med to i ovnen om du ikke har gjort det før.

Anonymkode: de733...eaa

• Liker 1
Skrevet

Den andre holder seg varm en halvtime med litt folie over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har laget 3 paier, men kun en av gangen.

Først forsteket jeg en og en pai, fylte alle tre. Så stekte pai 1 nesten ferdig, tok den ut, så pai 2 nesten ferdig og så pai 3 neste ferdig. så alle tre i ovnen samtidig for siste steking med pai 3 i bunn og pai en på topp og så byttet jeg plass på 1 og 2 og tok ut pai 3 litt før og la folie over. Dermed ble alle tre like varme.

Anonymkode: 1c349...8e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...