Gå til innhold

Du blir hva du spiser

Fremhevede innlegg

Skrevet

syns ikke hun ser så veldig sunn ut selv; veldig bleik og gufsen. syns hun ser svakelig ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, dessuten har hun litt rynker.... Syns det er dårlig at hun skal være så sur og vemmelig hele tiden, det gir programmet en dårlig stemning. Det virker på meg som om hun er av typen som aldri har lagt på seg noe særlig fordi hun ikke er spesielt glad i mat - de finnes nemlig de og... Hvis det er sånn hun er, har hun nesten ikke mulighet til å sette seg inn i situasjonen til de som elsker mat! Dessuten sløses det altfor mye med maten i programmet, det er ikke nødvendig å gni pølser og pizza utover bordet, tipper at sunn mat også ville sett rimelig ekkel ut hvis den hadde ligget moset på et bord.

Selv om hun hjelper mange i det programmet, blir jeg skikkelig sur av å se på henne....

Skrevet

Sier hun ordet hjertekar så konsekvent da? Har ikke lagt merke til det, annet enn når hun i begynnelsen av programmet ramser opp alle sykdommene man kan få av å spise usunt, og da er det jo det samme opptaket de sender om igjen i hver episode.

Men for alt jeg vet kan det jo være at hun sier det ellers også, får ikke akkurat med meg hvert et ord som blir sagt.

Skrevet

skjerpings da folkens! Fatter ikke hvorfor dere angriper henne!! Hva er poenget med å slenge ut utsagn som hun er bleik, svaklig og er rynkete.. :ler: Det er ikke sikkert at en med ett ekstremt dårlig kosthold blir veldig motivert eller for den slags veldig skremt over sin livsstil hvis hun skulle stå der å flire og le av folks vaner. Litt av poenget med dette er å få folk til å forstå alvoret med en dårlig livsstil!!

Jeg syns programmet er opplysende og veldig motiverende. I tillegg til at det er ganske vekkende hva en lite aktiv livsstil kan gjøre av skade. Som veldig overvektig selv har jeg forandret på mye etter dette programmet begynte. Jeg trener lett igjen og spiser mye sunnere.

Skrevet
Greit nok at hun skal være streng, altså, men det er forskjell på å være streng veileder og latterliggjørende pekefinger-demon! Hun har dessuten mindre sjarm enn tante Sofie, og hvis man blir hva man spiser, må hun ha fått sin andel sitroner innabords.

Syns dette var litt morsomt skrevet. :ler:

Det blir ikke riktig å henge ut programlederen for jeg tror neppe dette viser noe om hvordan hun er som person. Hennes rolle i programmet er nok bare lagt opp slik og konseptet er at hun skal være litt sur og streng for å få folk til å føle seg dårlige. Først knekke dem og få de til å føle seg skikkelig bedritne, for så å motivere og bygge dem opp igjen.

Skrevet
Syns dette var litt morsomt skrevet. :ler:

Det blir ikke riktig å henge ut programlederen for jeg tror neppe dette viser noe om hvordan hun er som person. Hennes rolle i programmet er nok bare lagt opp slik og konseptet er at hun skal være litt sur og streng for å få folk til å føle seg dårlige. Først knekke dem og få de til å føle seg skikkelig bedritne, for så å motivere og bygge dem opp igjen.

Hun får tåle litt kritikk når hun er med i et slikt programkonsept. Og det tror jeg hun gjør også.

Gjest Gjest_ellen_*
Skrevet

Hun kostholdeksperten har nok peiling på hva hun driver med, men jeg syns ikke hun egner seg som programleder. Null sjarm eller utstråling på tv! Kanskje hadde Kari Jacquesson egnet seg bedre, selv om hun er litt "oppbrukt" og har mer fokus på trening?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...