AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Del Skrevet 8. januar 2023 Krise kvise! Eller, mer en plage som jeg ønsker andres erfaringer med. Når jeg barberer meg nedentil dukker det opp kviser/røde nupper noen dager etterpå(ca 2) Disse kan klø noe. Kommer overalt nedentil hvor jeg barberer fra fremme og til bak i baken. Som er svært upraktisk! Skal offentlig om noen dager i bikinien og trenger noen gode råd her for at baken ikke skal være kvisete. Har noen erfaring de vil dele? Kan nevne at jeg har forsøkt syrebehandling, barberer alltid med ny, bruker babyolje til barbering og venter til det er rolig der nede før jeg barberer Anonymkode: ced16...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Del Skrevet 8. januar 2023 Peeling. Båtene kommer av at hårene gror skeivt eller innover og skaper dermed bakterier/talg. Ellers er gode tips jeg har fått å bruke høvel med kun ett blad. Bare legge fra deg ønske og tanken om å ha det glattbarbert til enhver tid. Aldri barber flere dager etter hverandre for å golde det helt glatt og gjerne la der være litt hår igjen. Dvs ikke barberhekt ned til huden. Da er det nemlig umulig å ikke få litt synlige eller usynlige rifter og det er dette som skaper urenheter og kviser. Anonymkode: 7e9f2...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Del Skrevet 8. januar 2023 Båtene = kvisene 🙈😅 Anonymkode: 7e9f2...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg barberer meg mdd antibac som barberinggel, og hver gang jeg vasker hår av høvelen, spruter jeg mer antibac på. Barberer alltid med hårene forsiktig. Etter barbering vasker jeg hendene godt, og smører mer antibac på hele området. Da får jeg ingen kviser. Tips fra kondomeriet. Anonymkode: 4b064...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg synes aloe Vera gel funker helt knall å smøre på i etterkant av barbering!!! Angrer på at jeg ikke startet med det for mange år siden 😂 Anonymkode: 906ea...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Del Skrevet 9. januar 2023 Permanent hårfjerning med laser er svaret på dine problemer 🙂 Anonymkode: 14e3e...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå