Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Aner ikke hva det er som skjer mellom meg og <venninne> for tiden,om vi i drt hele tatt er venninner lenger

Jeg tror det hele startet da jeg ringte helle forvåvplambelle nyttårsaften. Klar jrg plukket opp at hum ikke var så keen på feiring,men da skulle hun ha sagt det,synes jeg.

Jeg får nå altså ikke tak i henne.det dumme er,at situasjonen er tatt overhånd.

Lot henne vite at  jeg synes det er gått en god stundsisten sist.

Noe det faktisk har,det er gått over en måned siden hun har gitt lyd fra seg. Jeg hørtes nok mer bekymret ut over melding,enn det jeg faktisk er.

Jeg er ikke bekymret i det hele tatt,jeg er faktisk forbanna. Du legger ikke en venninne på is i over en måned,uten forklaring?

Fordi jeg vet det ikke bruker noe med seg å starte der,så lar jeg henne heller vite at jeg lurer på om alt er bra.

Dette gjør at jeg føler at jeg forlater mrg selvmidt oppi situasjonen. Og hun har heller ikke svart,men legger ut på SOME,så jeg ser jo at hun lever 

Dete hsr hun gjort før,og da var det noe som skjedde henne,men nå bare aner jrg ikke. Og verste er jo at jfg ikke får tak i henne.

Antar at vennskapet er over,hsr kjent henne i over ett år, og så ikle dette komme 

Hva kan man gjøre i en sånn situasjon?

Anonymkode: 0affc...a48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talg, det er da helt normalt å ikke ha kontakt på 1 måned.. Hadde min venninne blitt forbanna pga ikke kontakt i en stressende desember hadde jeg virkelig begynt å lure…

Anonymkode: ba01e...847

• Liker 5
Skrevet

Var du full da du ringte? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke innlegget, kan du fjerne skrivefeilene?

Anonymkode: 6b96f...868

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Sententia skrev (3 minutter siden):

Var du full da du ringte? 

Kan lure på om hun er full når hun skrev hi også.

Anonymkode: 01dee...404

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ærlig talg, det er da helt normalt å ikke ha kontakt på 1 måned.. Hadde min venninne blitt forbanna pga ikke kontakt i en stressende desember hadde jeg virkelig begynt å lure…

Da får du kansje begynne å se etter om venninneme dine, er like i oppførsel som deg?

Når du prøver å få kontakt med en venninne,og ikke får respons, verken på melding eller på anrop-Så koster det ingenting å si at du kommer tilbake senere 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da får du kansje begynne å se etter om venninneme dine, er like i oppførsel som deg?

Når du prøver å få kontakt med en venninne,og ikke får respons, verken på melding eller på anrop-Så koster det ingenting å si at du kommer tilbake senere 

Det er selvfølgelig ikke gøy når man ikke får respons, men hun svarte jo da du ringte..? 

Det er dessuten langt mellom å bli bekymret og forbannet. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan lure på om hun er full når hun skrev hi også.

Anonymkode: 01dee...404

Ja, og da forstår jeg jo også venninnen om hun trekker seg litt unna. Dessverre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

jeg ringte helle forvåvplambelle

Klar jrg plukket opp

situasjonen er tatt overhånd

det ikke bruker noe med seg

Prøver virkelig å legge godviljen til, men jeg forstår ikke noe av dette. 

Anonymkode: 7a9e3...457

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Forstår venninnen din godt jeg. 

Anonymkode: 3b6c4...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...