marie420 Skrevet 6. juni 2020 #881 Del Skrevet 6. juni 2020 og når de fortelelr meg at de tok kontakt ved en FEIL...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #882 Del Skrevet 6. juni 2020 2 minutter siden, marie420 skrev: Okay den er fair, men hadde når poliet for andre gang lyver deg rett i ansiktet med blomster i hendene hadde du da fortsatt hatt 100% tiltro? Når det skjer to gang mener jeg? er jo ganske vilt? Så er det bare det at ikke alle tror på alt om står i brevet fra datteren. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #883 Del Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, marie420 skrev: og når de fortelelr meg at de tok kontakt ved en FEIL...? Kan godt hende sa de tok kontakt ved en feil, men at de egentlig gjorde det med vilje. På meg virker det mer sannsynlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie420 Skrevet 6. juni 2020 #884 Del Skrevet 6. juni 2020 OKay men tror du på at politiet tok kontakt først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie420 Skrevet 6. juni 2020 #885 Del Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, The Kitten skrev: Kan godt hende sa de tok kontakt ved en feil, men at de egentlig gjorde det med vilje. På meg virker det mer sannsynlig. enig, de gjorde det med vilje, og hadde en elendig unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie420 Skrevet 6. juni 2020 #886 Del Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, marie420 skrev: enig, de gjorde det med vilje, og hadde en elendig unnskyldning Hvis det var tilfellet hadde du trodd på de 100% i etterkant da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #887 Del Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, marie420 skrev: Hvis det var tilfellet hadde du trodd på de 100% i etterkant da? Ja, for jeg hadde innsett hvor feil det var å blande seg inn i etterforskningen og tro jeg kunne gjøre jobben bedre enn de søm er trent til det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie420 Skrevet 6. juni 2020 #888 Del Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, The Kitten skrev: Ja, for jeg hadde innsett hvor feil det var å blande seg inn i etterforskningen og tro jeg kunne gjøre jobben bedre enn de søm er trent til det. okay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 6. juni 2020 #889 Del Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, The Kitten skrev: Ja, for jeg hadde innsett hvor feil det var å blande seg inn i etterforskningen og tro jeg kunne gjøre jobben bedre enn de søm er trent til det. Det ville vært dumt av deg i så fall... Det første Politiet gjorde i denne saken, var under omstendighetene slik saken var da, å møte Tom Hagen i uniformert Politibil )selv om han hadde forklart dem at det ikke måtte skje og hvorfor)... Om du hadde vært part i saken, og opplevd alle de tabbene Politiet har gjort i denne saken, så hadde du også vært skeptisk til dem naturlig nok. Og spesielt om du også følte du ble ilagt å ha sagt ting du aldri har (altså følt at dem manipulerte). Politiet har gitt et særs dårlig inntrykk i denne saken, sågar jeg som ikke er part i saken eller kjenner noen som er part i saken, ja jeg sitter her i vantro og bevitner hvordan de begår den ene feilen etter den andre i en endeløs rekke av tabber og regelrett dårlige vurderinger. Jeg har null tro på at de som jobber med saken nå er i stand til å løse den, kunne ikke sterkere ønsket at de ble erstattet med andre jeg vil ha mye mer troen på. Spesielt påtaleansvarlig i denne saken fremstår for meg som en som virkelig burde skiftes ut, han får meg til å miste tiltroen på at de er objektive og styrker min mistanke om at de har kraftig tunnelsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie420 Skrevet 6. juni 2020 #890 Del Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, Made4u skrev: Det ville vært dumt av deg i så fall... Det første Politiet gjorde i denne saken, var under omstendighetene slik saken var da, å møte Tom Hagen i uniformert Politibil )selv om han hadde forklart dem at det ikke måtte skje og hvorfor)... Om du hadde vært part i saken, og opplevd alle de tabbene Politiet har gjort i denne saken, så hadde du også vært skeptisk til dem naturlig nok. Og spesielt om du også følte du ble ilagt å ha sagt ting du aldri har (altså følt at dem manipulerte). Politiet har gitt et særs dårlig inntrykk i denne saken, sågar jeg som ikke er part i saken eller kjenner noen som er part i saken, ja jeg sitter her i vantro og bevitner hvordan de begår den ene feilen etter den andre i en endeløs rekke av tabber og regelrett dårlige vurderinger. Jeg har null tro på at de som jobber med saken nå er i stand til å løse den, kunne ikke sterkere ønsket at de ble erstattet med andre jeg vil ha mye mer troen på. Spesielt påtaleansvarlig i denne saken fremstår for meg som en som virkelig burde skiftes ut, han får meg til å miste tiltroen på at de er objektive og styrker min mistanke om at de har kraftig tunnelsyn. Listen to the preacher ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie420 Skrevet 6. juni 2020 #891 Del Skrevet 6. juni 2020 Hadde helt glemt det med at de møtte han i uniformert bil.... wHAAAT!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #892 Del Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, marie420 skrev: Hadde helt glemt det med at de møtte han i uniformert bil.... wHAAAT!!?? Hva så? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #893 Del Skrevet 6. juni 2020 3 minutter siden, Made4u skrev: Det ville vært dumt av deg i så fall... Det første Politiet gjorde i denne saken, var under omstendighetene slik saken var da, å møte Tom Hagen i uniformert Politibil )selv om han hadde forklart dem at det ikke måtte skje og hvorfor)... Om du hadde vært part i saken, og opplevd alle de tabbene Politiet har gjort i denne saken, så hadde du også vært skeptisk til dem naturlig nok. Og spesielt om du også følte du ble ilagt å ha sagt ting du aldri har (altså følt at dem manipulerte). Politiet har gitt et særs dårlig inntrykk i denne saken, sågar jeg som ikke er part i saken eller kjenner noen som er part i saken, ja jeg sitter her i vantro og bevitner hvordan de begår den ene feilen etter den andre i en endeløs rekke av tabber og regelrett dårlige vurderinger. Jeg har null tro på at de som jobber med saken nå er i stand til å løse den, kunne ikke sterkere ønsket at de ble erstattet med andre jeg vil ha mye mer troen på. Spesielt påtaleansvarlig i denne saken fremstår for meg som en som virkelig burde skiftes ut, han får meg til å miste tiltroen på at de er objektive og styrker min mistanke om at de har kraftig tunnelsyn. Jeg syns Haris Hrenovica virker tillitsvekkende. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 6. juni 2020 #894 Del Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, The Kitten skrev: Hva så? Hva så? Om din mor hadde vært kiddnappet av noen som hadde fulgt med familien og skreiv at de ville følge med videre, og dersom Politi ble innblandet så ville hun dø. Hvilken inntrykk ville du fått dersom Politiet møtte din far som de presset for løsepenger i uniformert Politibil, det var jo det som skjedde i denne sak tross Politiet hadde fått beskjed om å møte opp sivilt. Klart barna hadde all mulig grunn til å være skeptisk til Politiet, for en hel masse i denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie420 Skrevet 6. juni 2020 #895 Del Skrevet 6. juni 2020 4 minutter siden, The Kitten skrev: Hva så? Han må jo ha sagt til dem på telefonen at kidnaperne skriver at de holder øye med meg. Da er det jo dumt at han skal sette seg inn i en politibil på en bensinstasjon. Da ser jo de som følger med at han setter seg inn i en politibil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie420 Skrevet 6. juni 2020 #896 Del Skrevet 6. juni 2020 da skjønner jo de at han har varslet poliet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #897 Del Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, marie420 skrev: Han må jo ha sagt til dem på telefonen at kidnaperne skriver at de holder øye med meg. Da er det jo dumt at han skal sette seg inn i en politibil på en bensinstasjon. Da ser jo de som følger med at han setter seg inn i en politibil. Hvordan vet du hva han sa eller ikke sa? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 6. juni 2020 #898 Del Skrevet 6. juni 2020 4 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg syns Haris Hrenovica virker tillitsvekkende. Aldri opplevd å ha motforestillinger mot en påtaleansvarlig i noen sak jeg har fulgt opp gjennom årene, og det er ganske så mange etter hvert da jeg jo har nådd 48 år... Men han virker å være den dårligste jeg har sett uttale seg, det er nær så jeg blir pinlig berørt på hans vegne til tider når han uttaler seg, han er den verste jeg har sett og har grunnet sine opptredner blitt den Politimannen jeg har minst tiltro til i dette landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. juni 2020 #899 Del Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, Made4u skrev: Aldri opplevd å ha motforestillinger mot en påtaleansvarlig i noen sak jeg har fulgt opp gjennom årene, og det er ganske så mange etter hvert da jeg jo har nådd 48 år... Men han virker å være den dårligste jeg har sett uttale seg, det er nær så jeg blir pinlig berørt på hans vegne til tider når han uttaler seg, han er den verste jeg har sett og har grunnet sine opptredner blitt den Politimannen jeg har minst tiltro til i dette landet. Du om det. Jeg syns han uttaler seg helt fint og gjør en fin opptreden. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie420 Skrevet 6. juni 2020 #900 Del Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, The Kitten skrev: Hvordan vet du hva han sa eller ikke sa? Hvis jeg hadde vært han, så hadde jeg sagt, hei dette er **************, kona mi er bortført, det ligger et brev her som sier jeg ikke skal varsle poliet men jeg gjør det likevel fordi jeg trenger deres hjelp. Hva skal jeg gjøre ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå