Gå til innhold

Lørenskog forsvinningen

Ann Mo

Anbefalte innlegg

Madame Butterfly skrev (På 6.4.2025 den 18.11):

Jeg så intervjuet med den ene kvinnen fra Ås. Jeg tror ikke hun lyver. 
Hun fortalte det umiddelbart til sin arbeidsgiver, hva hun hadde sett på vei til jobben. 

Husker ikke om hun sa fra til politiet da, eller først når salen ble offentliggjort.

Selvsagt kan hun ha blitt betalt eller truet til å gjøre dette av italienske leiemordere, eller Tom Hagen selv, eller andre kidnappere/drapsmenn, men har litt vanskelig for å tro at en helt vanlig middelaldrende kvinne skulle lyve om noe sånt til sjefen, helt uten kunnskap om at noen i det hele tatt var kidnappet. 

Jeg tror hun så det hun beskrev. Hun har ingenting å vinne på dette. 

Hvorfor tror du hun lyver? 

Det styrker virkelig hennes troverdighet. Denne saken ble ikke offentliggjort før lenge etterpå. Det er verre med alle de som kommer med alle slags teorier og tips når saken havner på Åsted Norge etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madame Butterfly skrev (17 timer siden):

Nei, men det kan nok skje den «beste». Ting kan gå galt. 

Jeg vet ikke jeg….. er ikke veldig engasjert i saken, heller ikke veldig informert. 

Er bare en veldig rar sak. 

Men det er ikke uflaks å putte en kidnappet dame synlig bak i en knallrød bil med blankt bensinlokk, og kjøre gjennom tettbygde strøk. Kun noen som vil bli sett med offeret gjør det. Hadde du gjort det, eller hadde du valgt en bil med et rom uten vinduer? Selv en 5-åring ville gjort det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (På 5.4.2025 den 22.43):

Jeg har to ganger vært inne i denne tråden og hintet om min teori om motiv, som jeg mener involverer ting som ligger utenfor familien og er relatert til noe som foregikk for flere tiår siden. Begge gangene ble innlegget mitt slettet av moderator. Jeg ser over her nå at det hintes til en familiefeide og dette innlegget har ikke blitt fjernet, så ja, man kan jo lure. Jeg tror også at sannheten om dette drapet ikke SKAL fram, fordi det vil ryste hele Norge. 

Tar jeg ikke helt feil kommer vel dette innlegget til å bli raskt slettet også. 

Kanskje vi tenker på samme sak?

Er det en sak som var litt, tja, tåkelagt, kan man si? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miniomelett skrev (7 minutter siden):

Kanskje vi tenker på samme sak?

Er det en sak som var litt, tja, tåkelagt, kan man si? 

Nei, min teori går på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...