Zaza Skrevet 25. april 2023 #4881 Del Skrevet 25. april 2023 (endret) 🌍 Google Street View (app) viser hele området rundt adressen S4, 18 oktober 2018. Jeg ser bilder av folk i kikkert med gule vester. Må være Politi. Elveveien-6 fra parkeringsplass på broen står det en og ser i kikkert ut over Langevannet. Så Google må da ha satellitt-bilder som viser i tid før/etter. Endret 25. april 2023 av Zaza 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alarmselgeren Skrevet 3. mai 2023 #4882 Del Skrevet 3. mai 2023 On 4/25/2023 at 10:46 PM, Zaza said: 🌍 Google Street View (app) viser hele området rundt adressen S4, 18 oktober 2018. Jeg ser bilder av folk i kikkert med gule vester. Må være Politi. Elveveien-6 fra parkeringsplass på broen står det en og ser i kikkert ut over Langevannet. Så Google må da ha satellitt-bilder som viser i tid før/etter. Streetview-bildene er fra november 2018, ikke oktober. Én person med gul vest står ved brua i Elveveien. Kan være politi, men kan være noe annet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaza Skrevet 5. mai 2023 #4883 Del Skrevet 5. mai 2023 (endret) Alarmselgeren skrev (På 3.5.2023 den 15.36): Streetview-bildene er fra november 2018, ikke oktober. Én person med gul vest står ved brua i Elveveien. Kan være politi, men kan være noe annet også. Ja. Se skoene er det Sprox? Ser gul stripe i skoene fra min skjerm. Leter etter flere sånne folk i området jeg. Jeg fant fra måned 10. 2018. Endret 5. mai 2023 av Zaza 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 19. september 2023 #4884 Del Skrevet 19. september 2023 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/tiltale-vegvesenet-ansatt-loy-om-tom-hagens-kjoring/16054094/ En ansatt i Vegvesenet påstod til politiet at Tom Hagen (73) hadde kjørt 89 kilometer den dagen kona hans forsvant. Men det var bare noe han fant på, ifølge en fersk tiltale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 19. september 2023 #4885 Del Skrevet 19. september 2023 Jeg skjønner ikke den løgnen. Hva var det godt for? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. september 2023 #4886 Del Skrevet 19. september 2023 MalloryK skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke den løgnen. Hva var det godt for? Noen folk er bare syke i hodet. Han har løyet i veldig mange saker så her er det vel snakk om en forstyrret person. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 19. september 2023 #4887 Del Skrevet 19. september 2023 MalloryK skrev (9 minutter siden): Jeg skjønner ikke den løgnen. Hva var det godt for? Slik jeg forsto artikkelen i TV2, fikk politiet tunellsyn i forhold til TH, for de trodde at TH hadde kjørt mye lengre den dagen enn han påsto selv. Siden denne ansatte i Vegvesenet hevdet det. Dette viser seg nå og være feil tydeligvis. Etter min mening er det mye som taler for at AEH faktisk ble bortført og drept av noen andre. Sannsynligvis de som aldri ble identifisert på CCTV kameraet utenfor jobben til TH den morgenen. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardemommete Skrevet 19. september 2023 #4888 Del Skrevet 19. september 2023 Jeg håper virkelig at politiet etterforsker denne saken bredt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 19. september 2023 #4889 Del Skrevet 19. september 2023 Her står det i arbeiderbladet at ansatt i veigvesent har løyet om viktige ting i saken https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2023/09/19/ansatt-i-vegvesenet-tiltalt-for-a-ha-loyet-om-tom-hagens-kjoring/ Mitt spørsmål er: hvorfor? Han kjenner vel ikke hagen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 19. september 2023 #4890 Del Skrevet 19. september 2023 (endret) MalloryK skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke den løgnen. Hva var det godt for? Nei, det er bare ett svar. Han ønsket å ramme hagen. Men kjente han da hagen, eller hva var det som fikk ham til å gjøre dette? En helt fremmed? Endret 19. september 2023 av Michaelhe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardemommete Skrevet 19. september 2023 #4891 Del Skrevet 19. september 2023 Flere av indisiene mot Hagen er vekke. slettingen av mobilmeldinger og nå kjøringen hans på drapsdagen. Når kommer frafallet av siktelse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 19. september 2023 #4892 Del Skrevet 19. september 2023 Michaelhe skrev (2 timer siden): Her står det i arbeiderbladet at ansatt i veigvesent har løyet om viktige ting i saken https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2023/09/19/ansatt-i-vegvesenet-tiltalt-for-a-ha-loyet-om-tom-hagens-kjoring/ Mitt spørsmål er: hvorfor? Han kjenner vel ikke hagen? MalloryK skrev (4 timer siden): Jeg skjønner ikke den løgnen. Hva var det godt for? Det er vel det samme som når noen kommer med en frivillig, feil tilstående - de ønsker oppmerksomhet og muligens har psykologiske problemer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 19. september 2023 #4893 Del Skrevet 19. september 2023 Dette er oppsiktsvekkende. Dette kan forklare mye om hvorfor Hagen har hatt et vanskelig forhold til politiet. For ham har det antagelig virket som at politiet bevisst løy og fabrikkerte bevis mot ham, mens for politiet har det virket som at Hagen har løyet og benektet et sikkert bevis. Og dette "beviset" fikk politiet ca. to uker etter forsvinningen. Da er det ikke rart at de hang seg opp i at Hagen måtte være gjerningsmannen og forkastet andre teorier. Det er antagelig dette falske beviset som har ødelagt hele saken. Uten det hadde de kanskje gått ut i pressen med saken langt tidligere og kanskje fått vitner som fortsatt husket noe. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 19. september 2023 #4894 Del Skrevet 19. september 2023 (endret) Topplue skrev (16 minutter siden): Dette er oppsiktsvekkende. Dette kan forklare mye om hvorfor Hagen har hatt et vanskelig forhold til politiet. For ham har det antagelig virket som at politiet bevisst løy og fabrikkerte bevis mot ham, mens for politiet har det virket som at Hagen har løyet og benektet et sikkert bevis. Og dette "beviset" fikk politiet ca. to uker etter forsvinningen. Da er det ikke rart at de hang seg opp i at Hagen måtte være gjerningsmannen og forkastet andre teorier. Det er antagelig dette falske beviset som har ødelagt hele saken. Uten det hadde de kanskje gått ut i pressen med saken langt tidligere og kanskje fått vitner som fortsatt husket noe. Veldig enig. Syntes også det er mildt sagt svært spesielt at det har tatt 5 år for politiet å finne ut av dette. Det sier mye om hvor lite de kvalitetssikrer bevis og sjekker ting selv? GPS-data og kilomenterdata fra biler er noe politiet fint kan sjekke selv med datasystemer. Endret 19. september 2023 av kraftwerk 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 19. september 2023 #4895 Del Skrevet 19. september 2023 Håper vedkommende mister jobben om han blir dømt, eller i det minste degraderes til en feiekost og utetjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardemommete Skrevet 19. september 2023 #4896 Del Skrevet 19. september 2023 kraftwerk skrev (6 minutter siden): Veldig enig. Syntes også det er mildt sagt svært spesielt at det har tatt 5 år for politiet å finne ut av dette. Det sier mye om hvor lite de kvalitetssikrer bevis og sjekker ting selv? GPS-data og kilomenterdata fra biler er noe politiet fint kan sjekke selv med datasystemer. De dreit seg ut på slettingen av smser som forsvarersiden ganske raskt fant ut var feil og. telefonmodellen sletter meldingene selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardemommete Skrevet 19. september 2023 #4897 Del Skrevet 19. september 2023 VXL100 skrev (2 minutter siden): Håper vedkommende mister jobben om han blir dømt, eller i det minste degraderes til en feiekost og utetjeneste. Han mister jobben og må antagelig feie litt i fengslet noen mnder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 19. september 2023 #4898 Del Skrevet 19. september 2023 (endret) Slettet av meg selv. Andre får styre. Endret 19. september 2023 av Michaelhe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 19. september 2023 #4899 Del Skrevet 19. september 2023 Topplue skrev (43 minutter siden): Dette er oppsiktsvekkende. Dette kan forklare mye om hvorfor Hagen har hatt et vanskelig forhold til politiet. For ham har det antagelig virket som at politiet bevisst løy og fabrikkerte bevis mot ham, mens for politiet har det virket som at Hagen har løyet og benektet et sikkert bevis. Og dette "beviset" fikk politiet ca. to uker etter forsvinningen. Da er det ikke rart at de hang seg opp i at Hagen måtte være gjerningsmannen og forkastet andre teorier. Det er antagelig dette falske beviset som har ødelagt hele saken. Uten det hadde de kanskje gått ut i pressen med saken langt tidligere og kanskje fått vitner som fortsatt husket noe. Enig i mye av dette. Samtidig er det nok nærmest standard rutine å sjekke ut de aller nærmeste først. Som du sier, problemet i akkurat Lørenskog saken er at publikum ikke fikk vite noe før det hadde gått over 2 måneder. Potensielle vitneopplysninger og spor kan ha blitt kalde da. Jeg tror også personlig etterforskningen har blitt farget av at TH var så rik. Det måtte jo liksom da handle om at AEH og TH hadde kranglet om penger og verdier, selv om jeg tvert i mot hadde inntrykk av at de to virket meget jordnære og beskjedne - utifra det vi har sett og lest i mediene. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selvsagt Skrevet 19. september 2023 #4900 Del Skrevet 19. september 2023 1 hour ago, Topplue said: Dette kan forklare mye om hvorfor Hagen har hatt et vanskelig forhold til politiet. For ham har det antagelig virket som at politiet bevisst løy og fabrikkerte bevis mot ham, mens for politiet har det virket som at Hagen har løyet og benektet et sikkert bevis. Og dette "beviset" fikk politiet ca. to uker etter forsvinningen. Da er det ikke rart at de hang seg opp i at Hagen måtte være gjerningsmannen og forkastet andre teorier. Det er antagelig dette falske beviset som har ødelagt hele saken. Dette er jo en katastrofe for politiet og saken. Her har de jo blitt rundlurt så til de grader, og dette ble ikke oppdaget før nå? Må jo være en svært kynisk person som forfalsker slike bevis, særlig med tanke på at det på tidspunktet kanskje stod om liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå