AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Mannen min er deprimert . Aldri drukket særlig alkohol , kun ved festlige lag. Nå har han fått for seg at han bare skal slappe av foran pc med en øl. Dette klarer han ikke ,ham drikker til det er tomt for øl når han først er begynt . Datteren vår på 4 år er syk med høy feber og jeg skulle ha vakt i natt også skulle han ta han imorgen. Nå kan han ikke det for han ligger full på gjesterommet .Skal sies at han står på antidepressiva . Hva gjør man ? Anonymkode: 5d5b4...4da
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 da må du passe henne til han er edru igjen og klar til innsats Anonymkode: 10a87...346
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): da må du passe henne til han er edru igjen og klar til innsats Anonymkode: 10a87...346 Gjør selvfølgelig det . Men hva si til mannen Anonymkode: 5d5b4...4da
Sofakona Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Jet hadde kjefter på han...ol du ikke sier ifra vil han se dette som en mulighet å koble seg vekk..jeg må ha en øl. Men du sier tomt for øl....er det 1 eller 12 øl? Om det er flere en 1 hadde jeg tømt de ut...enkelt og greit..ol han blir sur... familie kontoret
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Noe liknende skjedde med meg på Fredag. Vi drakk vin og samboeren sovnet på sofaen kl 2300 pga litt for mye vin. Jeg la sønnen min kl 1800. Jeg kjefta henne huden full neste morgen. Det er oppførsel man forventer av en 17- åring, ikke en voksen kvinne på 32 år som er mor. Skjer dette flere ganger så kommer jeg til å kaste henne ut. Anonymkode: 062de...ad1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Jet hadde kjefter på han...ol du ikke sier ifra vil han se dette som en mulighet å koble seg vekk..jeg må ha en øl. Men du sier tomt for øl....er det 1 eller 12 øl? Om det er flere en 1 hadde jeg tømt de ut...enkelt og greit..ol han blir sur... familie kontoret 8 øl var det denne kvelden , er slsnkeoprert så tåler ikke mye Anonymkode: 5d5b4...4da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå