Gå til innhold

Hvor ofte kunne du tenkt deg å vaske huset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du hadde brukt fornuftig mengde penger på hjelp til vasking, hvor ofte hadde du vasket hjemmet ditt? (Toalett, bad, kjøkken, stue, soverom, andre oppholdsrom, gang, skifte sengetøy, vaske kjøleskap, vaske ned vegger og tak, vaske inni skap på kjøkken, vaske vaskerom, støvsuge sofa/stoler, vaske vinduer osv.)

Anonymkode: 6a7ed...a41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En gang per uke.

Anonymkode: 336c1...ea4

AnonymBruker
Skrevet

En gang i uken her og. 

Anonymkode: 7be8f...3d5

Skrevet

En gang i uken på det meste. Vegger, vinduet og tak mye sjeldnere. Noen rom annenhver uke. Sengetøy annenhver uke. Noen kjøkkenskap ofte, andre nesten aldri.  Støvsuging av gang, kjøkken og stue to ganger i uka.

Skulle jeg hatt vaskehjelp, hadde det blitt en gang i uka på kjøkken og stue, og rullering på de andre rommene. Rekker ikke hele huset på en gang uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri! Skulle gjerne hatt vaskehjelp som gjorde alt. 

Anonymkode: 27c08...734

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du hadde brukt fornuftig mengde penger på hjelp til vasking, hvor ofte hadde du vasket hjemmet ditt? (Toalett, bad, kjøkken, stue, soverom, andre oppholdsrom, gang, skifte sengetøy, vaske kjøleskap, vaske ned vegger og tak, vaske inni skap på kjøkken, vaske vaskerom, støvsuge sofa/stoler, vaske vinduer osv.)

Anonymkode: 6a7ed...a41

Vasking av toalett/vask: 2 ganger per uke. badekar/dusj: to ganger i mnd.

Tørke støv, støvsuge + vaske gulv bad, gang, kjøkken, stue: 1 gang per uke.

Vask av soverommene: 1 - 2 gang i mnd. Grundig vask under seng annen hver mnd.

Skift av sengetøy: minst Annen hver uke

vaske kjøleskap/mikro: 1 gang i mnd. eller ved tydelige behov.

Vaske utenpå skap kjøkken: etter behov, men minimum 1 gang i mnd. Baderom: 2-4 ganger i året.

Vaske inne i skap: 1 - 2 gang i året.

Vask av tak og vegger: 1 gang i året.

Pussing av vinduer: 4 ganger i året.

Støvsuge sofa: 6 ganger/året.

vaske komfyr innvending: 4 ganger per år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker hver fredag. eier ikke mer enn jeg klarer å vaske.

Anonymkode: 4f1be...a30

AnonymBruker
Skrevet

Hadde hatt råd til det, men ønsker ikke gitt kvaliteten på det de leverer, samt at vi synes det er veldig greit å ta over selv. 

Ellers er jeg dels enig i frekvensen over. Men med mye hyppigere støvsuging av møbler, ukentlig skifte av sengetøy, og at bad og kjøkken vaskes over to ganger i uka. Men jeg hadde virkelig ikke orket å ha en vaskehjelp rennende ned dørene her så ofte for ting man greit fikser selv. 

Anonymkode: 2fd61...a24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...