AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Jeg begynte uka før jul og er fremdeles syk. Har noen dager innimellom der det virker som det endelig har sluppet taket, og så plutselig ligger jeg rett ut med høy feber, snørr og gørr og hoster så hunden løper og gjemmer seg igjen. 🥴 Hvor lenge kan jeg regne med at det her varer? Anonymkode: f74da...649 1
Hensatt Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Fram til påske i følge en lege på sykehuset her. Kommer til å florere med alle slags virus ut influensasesongen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Holdt på siden 2.desember her.. hatt to dager der jeg føler meg bedre,så går det nedover igjen , to ganger. Uka før jul fikk jeg antibiotikakur , to dager etter avslutta kur var formen like ræva. Tenkte jeg må karre meg til lege på nytt , så ble ungen sjuk og...så her ligger vi. Anonymkode: febee...7cf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Over fem uker her. Er ikke like slapp som i starten, men virker som om forkjølelsessymptomene blusser opp igjen med jevne mellomrom. Anonymkode: e4352...b7f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Får dere sykemelding av lege da? Her hadde 4 åringen influensa i hele 4 uker. 3 uker med feber og fjerde uken var hun fortsatt for slakk til barnehagen. Selv var jeg forkjølet i 5 uker november/desember. Anonymkode: 65188...107
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Ja, virker slik. Heldigvis har ungene sannsett sluppet unna med mild forkjølelse og omgangssyken før jul. Jeg hadde en heftig bihule-betennelse noen uker før jul som måtte behandles med antibiotika. Har også hostet og vært tett i flere uker. Mye slapp og hodepine. Har samme hodepine og rennenes nese nå som jeg har hatt alle 3 gangene når jeg har hatt korona tidligere, men gidder ikke å teste meg nå. Jeg er ikke den som har tatt ut egenmelding pga at jeg har vært småsyk tidligere, men nå før jul måtte jeg faktisk ta ut 2 dager, å her en dag måtte jeg avslutte tidligere på jobb. Blir helt tappet av ingenting. Jeg jobber turnus i 70% stilling, så har en del fri. Somregel bruker jeg dagene til å få unna hus-arbeid, handling osv.. Men mine 2 fridager denne uka gikk til å sove på sofaen mens ungene var i barnehage og skole. Kjenner også flere som har hanglet i flere uker. Anonymkode: 3380d...ac2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 Ja! Hadde to uker som var jævlige i slutten av desember, men det verste er over nå. Kun snørrete nese og litt hoste igjen. Anonymkode: 4bee3...a24
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #8 Skrevet 8. januar 2023 Godt å høre at det ikke bare er meg. 🙈 Har regnet meg fram til at jeg har vært mer syk de siste ukene enn de siste 6 årene til sammen, haha. Håper det gir seg snart for oss alle sammen. Anonymkode: f74da...649 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Skrevet 8. januar 2023 Har dere vaksinert dere da? Anonymkode: 9569e...fe1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #10 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har dere vaksinert dere da? Anonymkode: 9569e...fe1 Mot hva? Forkjølelse? Har for øvrig ikke vært syk siden februar i fjor. Anonymkode: d1ad6...44a 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #11 Skrevet 8. januar 2023 Fullvaksinert og ikke vært syk i hele vinter 🤞🤞 Anonymkode: 9fd94...61a 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #12 Skrevet 9. januar 2023 Blizz1 skrev (På 8.1.2023 den 1.15): Fram til påske i følge en lege på sykehuset her. Kommer til å florere med alle slags virus ut influensasesongen. Eller ta en tur til syden? Vi vet jo at sola skaper "flokkimmunitet" mot luftveisvirus. Under spanskesyken ble pasienter lagt ut i sola for å bli friske. https://www.bostonherald.com/2020/09/17/vitamin-d-may-have-saved-lives-during-the-1918-pandemic-in-boston/ Helt til BCG-vaksinen utryddet tuberkulose, ble pasientene sendt opp i fjellet og lagt ut i sola for å bli friske. Kanskje noe så enkelt som et par runder i solarium hadde gjort susen? Anonymkode: 07ac2...ae5
_popcorn_ Skrevet 15. januar 2023 #13 Skrevet 15. januar 2023 Ryddet for helseskadelig innhold og latterliggjøring, og svar til det. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #14 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 8.1.2023 den 7.19): Fullvaksinert og ikke vært syk i hele vinter 🤞🤞 Anonymkode: 9fd94...61a Javel. "Fullvaksinert" vil jeg anta kun hjelper deg mot covid, og ikke resten av virusene som er det folk flest er syke med nå. Anonymkode: a292a...66d 2
_popcorn_ Skrevet 15. januar 2023 #15 Skrevet 15. januar 2023 Ryddet for helseskadelig innlegg. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #16 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 9.1.2023 den 15.20): Eller ta en tur til syden? Vi vet jo at sola skaper "flokkimmunitet" mot luftveisvirus. Under spanskesyken ble pasienter lagt ut i sola for å bli friske. https://www.bostonherald.com/2020/09/17/vitamin-d-may-have-saved-lives-during-the-1918-pandemic-in-boston/ Helt til BCG-vaksinen utryddet tuberkulose, ble pasientene sendt opp i fjellet og lagt ut i sola for å bli friske. Kanskje noe så enkelt som et par runder i solarium hadde gjort susen? Anonymkode: 07ac2...ae5 Ingen tvil om at d vitamin er svært viktig for immunforsvaret, de aller fleste bør ta tilskudd minst høst og vinterhalvåret. Det anslås at rundt halvparten av nordmenn mangler d vitamin, så hvorfor ikke fler er kjent med dette og gjør noe med det, aner jeg ikke. Anonymkode: a292a...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå