AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Del Skrevet 7. januar 2023 Og Stavanger for den saks skyld… er de kulere enn andre her i landet.. jeg ser mange morske filmer og en person fra Stavanger løfter ofte hele stemningen, «Evy og alltid fra Sandnes»har veldig fokus på Sandnes og kulturen der. Er det en greie… hva er det med dette området ? Anonymkode: b0cb3...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Del Skrevet 7. januar 2023 De har en grrrrrrusomme dialegt, ellers veit jeg ikke. Anonymkode: 7f3ca...76d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har en grrrrrrusomme dialegt, ellers veit jeg ikke. Anonymkode: 7f3ca...76d Haha…tror det må være noe mer enn det… Anonymkode: b0cb3...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Del Skrevet 7. januar 2023 Trolig Norges støggeste dialekt, er det eneste jeg har å bidra med. Anonymkode: 83756...a22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #5 Del Skrevet 7. januar 2023 "En person fra Stavanger", hvem er det? Anonymkode: 516b0...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg elsker rogalendinger! Og Sandnes er helt topp. Men fy faaaaan for en irriterende slutt på en god serie! Skulle hun ikke bli sammen med fotografen 😩 Anonymkode: 2c8df...922 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og Stavanger for den saks skyld… er de kulere enn andre her i landet.. jeg ser mange morske filmer og en person fra Stavanger løfter ofte hele stemningen, «Evy og alltid fra Sandnes»har veldig fokus på Sandnes og kulturen der. Er det en greie… hva er det med dette området ? Anonymkode: b0cb3...a5f Vel det er STOR forskjell på folka fra Stavanger og Sandnes. Og folka bak serien, inkl skuespillerne er alle fra Stavanger;) Det er bare skuespill vet du;) Hilsen ekta siddis Anonymkode: 6fcae...87a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #8 Del Skrevet 8. januar 2023 Stygg dialekt, men de fleste fra det området jeg har møtt er faktisk kule folk. De har litt swag. Anonymkode: ce372...d1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Del Skrevet 8. januar 2023 For en ræva serie iallefall, og utrolig slitsom dialekt. Anonymkode: 9315a...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #10 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og Stavanger for den saks skyld… er de kulere enn andre her i landet.. jeg ser mange morske filmer og en person fra Stavanger løfter ofte hele stemningen, «Evy og alltid fra Sandnes»har veldig fokus på Sandnes og kulturen der. Er det en greie… hva er det med dette området ? Anonymkode: b0cb3...a5f Så du er fra Sandnes? Hvorfor framheve seg selv? Uansett, dere er kulere enn østlendinger/oslo-folk. De fleste er det. Anonymkode: 8bf3f...2ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #11 Del Skrevet 8. januar 2023 Slitsom dialekt? Jeg har på følelsen at dere som skriver dette er fra Østlandet. Serien treffer bra på «hvordan folk er» i Rogaland. Det er akkurat sånn det er. Gøy å se! Anonymkode: 5385b...e01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #12 Del Skrevet 8. januar 2023 Me e nok någen løgnaser ja. Anonymkode: 9ee29...549 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #13 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slitsom dialekt? Jeg har på følelsen at dere som skriver dette er fra Østlandet. Serien treffer bra på «hvordan folk er» i Rogaland. Det er akkurat sånn det er. Gøy å se! Anonymkode: 5385b...e01 Uffda det høres ikke bra ut for rogalendinger, var jo en drit dårlig serie. Og nei jeg er ikke østlending. Anonymkode: 9315a...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. januar 2023 #14 Del Skrevet 8. januar 2023 (endret) 😂 Endret 8. januar 2023 av Kvakkekyllingen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #15 Del Skrevet 8. januar 2023 Ja, di fra Sandnes e kule! Og du Siddis; nei, alle skuespillerene e ikkje fra Stavanger. Hovedrollen e fra Ålgård og mange av smårollene e ekta sandnesfolk, så det så! Personlig elske eg sørlendinger og di fra Haugalandet, så ikkje heilt patriot heller. Hilsen ekta Sandneser Anonymkode: 1c747...f99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 8. januar 2023 #16 Del Skrevet 8. januar 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Så du er fra Sandnes? Hvorfor framheve seg selv? Uansett, dere er kulere enn østlendinger/oslo-folk. De fleste er det. Anonymkode: 8bf3f...2ca Det er så søtt når bondefolket prøver seg med mindreverdighetskomplelsstikk. Alt som har vært populært, trendy, hipt og kult har som regel vært en ting i Oslo 10-15 år før resten av landet. Oslo er rett og slett blitt for hipt og kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #17 Del Skrevet 8. januar 2023 Anonymkode: 3071c...d06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #18 Del Skrevet 8. januar 2023 Jegern Puahate skrev (5 timer siden): Det er så søtt når bondefolket prøver seg med mindreverdighetskomplelsstikk. Alt som har vært populært, trendy, hipt og kult har som regel vært en ting i Oslo 10-15 år før resten av landet. Oslo er rett og slett blitt for hipt og kult. Oslo hermer bare etter andre land.. Anonymkode: 19e27...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #19 Del Skrevet 8. januar 2023 Sandnes og Stavanger glir mer sammen i dag, men Sandnes er lity mer avslappet og folk er tar ikke seg selv så høytidelig her. Tenker på Sandnesfolk som litt mer morsomme. Som denne sangen f eks, morsom: -siddis Anonymkode: 19e27...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #20 Del Skrevet 8. januar 2023 Folk fra Sandnes er lite selvhøytidelige og skaper god stemning. Også er ikke rogalendinger generelt redde for å si hvordan ting egentlig er. Østlendinger har en annen stolthet til å ikke vise svakhet er min erfaring etter å ha studert med østlendinger i 6 år. Anonymkode: 5075c...37c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå