Gjest Gjesta Skrevet 16. desember 2005 #21 Skrevet 16. desember 2005 Bree van der Kamp Du er moren fra helvete, eller himmelen -alt kommer an på alt. Du fikser alt, ordner alt og sørger for at alt ser meget bra ut. Følelser, derimot, har du ikke mye av.
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2005 #22 Skrevet 17. desember 2005 Susan Mayer Du kan ikke å lage mat, er desperat på jakt etter kjærligheten og har noe problemer med fokus. På den positive siden er du kreativ, egentlig veldig snill og bryr deg om folkene rundt deg. Og det til tross for at jeg svarte at jeg lager nydelig mat... jaja... Det andre tror jeg kanskje stemmer..
snagglepusnos Skrevet 17. desember 2005 #24 Skrevet 17. desember 2005 Du ligner mest på... Susan Mayer Hvem av de er det igjen? Jeg fikk ikke med meg første sesong, så på min første episode på tirsdag.
Gjest Jalileh Skrevet 17. desember 2005 #25 Skrevet 17. desember 2005 Bree van der Kamp Du er moren fra helvete, eller himmelen -alt kommer an på alt. Du fikser alt, ordner alt og sørger for at alt ser meget bra ut. Følelser, derimot, har du ikke mye av. ← Jeg ble også henne. Noe jeg fryktet.
Gjest Betty Boop Skrevet 17. desember 2005 #26 Skrevet 17. desember 2005 Susan Mayer. Stemmer jeg kan ikke lage mat. Synd jeg ikke har sett programmet.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #27 Skrevet 17. desember 2005 Du ligner mest på... Gabrielle Solis De fleste menn drømmer om deg om natten, men du drømmer helst om noen du helst ikke skal ha. Det viktigste er å ha penger til shopping. Shopping. Og Shopping. Hvem er det?
Gjest Jalileh Skrevet 17. desember 2005 #28 Skrevet 17. desember 2005 Du ligner mest på... Gabrielle Solis De fleste menn drømmer om deg om natten, men du drømmer helst om noen du helst ikke skal ha. Det viktigste er å ha penger til shopping. Shopping. Og Shopping. Hvem er det? ← er vel hun mørke pene?
Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2005 #29 Skrevet 17. desember 2005 Gabrielle Solis De fleste menn drømmer om deg om natten, men du drømmer helst om noen du helst ikke skal ha. Det viktigste er å ha penger til shopping. Shopping. Og Shopping. ser ikke på serien... så egentlig sier det meg lite Tror ikke det stemmer så veldig heller
Lillepuz Skrevet 17. desember 2005 #30 Skrevet 17. desember 2005 Du ligner mest på... Lynette Scavo Du ofrer gjerne alt for andre, og karrieren er ikke like viktig som familie og mann. Temperamentet er tilstede, og du blir lett stresset. jo, tja, men hadde det ikke vært for at jeg er i et forhold tror jeg at jeg hadde havnet på susan, rotehue uten like.
Snabelsnuppa Skrevet 17. desember 2005 #31 Skrevet 17. desember 2005 Susan Mayer. "Du kan ikke å lage mat, er desperat på jakt etter kjærligheten og har noe problemer med fokus. På den positive siden er du kreativ, egentlig veldig snill og bryr deg om folkene rundt deg. " Tja, det stemmer farlig bra... Men jeg er ikke så vimsete, og jeg kan lage mat! (Var litt beskjeden da jeg krysset av, tror jeg )
Snabelsnuppa Skrevet 17. desember 2005 #32 Skrevet 17. desember 2005 Bytta klesstil fra "lett og enkelt" (eller hva det var) til sexy og stilig og ble plutselig Gabrielle! Så lite som skal til....
Gjest anonym nå Skrevet 18. desember 2005 #34 Skrevet 18. desember 2005 Er anonym for jeg er IKKE på desperat jakt etter en mann!!! Ikke ser jeg på serien heller, så navnet sier meg ingenting... men ellers stemmer det ganske bra Susan Mayer Du kan ikke å lage mat, er desperat på jakt etter kjærligheten og har noe problemer med fokus. På den positive siden er du kreativ, egentlig veldig snill og bryr deg om folkene rundt deg.
Aquarius Skrevet 18. desember 2005 #35 Skrevet 18. desember 2005 Susan Mayer Du kan ikke å lage mat, er desperat på jakt etter kjærligheten og har noe problemer med fokus. På den positive siden er du kreativ, egentlig veldig snill og bryr deg om folkene rundt deg
Anglofil Skrevet 18. desember 2005 #36 Skrevet 18. desember 2005 Lynette Scavo Du ofrer gjerne alt for andre, og karrieren er ikke like viktig som familie og mann. Temperamentet er tilstede, og du blir lett stresset. Mvh Yvonne
Smashing Skrevet 18. desember 2005 #37 Skrevet 18. desember 2005 Gabrielle Solis De fleste menn drømmer om deg om natten, men du drømmer helst om noen du helst ikke skal ha. Det viktigste er å ha penger til shopping. Shopping. Og Shopping. Hm.. Vet ikke helt om jeg syntes det stemte men..
Gjest Gabrielle Solis Skrevet 19. desember 2005 #38 Skrevet 19. desember 2005 Du ligner mest på... Gabrielle Solis De fleste menn drømmer om deg om natten, men du drømmer helst om noen du helst ikke skal ha. Det viktigste er å ha penger til shopping. Shopping. Og Shopping. Hehe
Gjest christineemily Skrevet 22. desember 2005 #39 Skrevet 22. desember 2005 Jeg ble Susan Mayer... Og bortsett fra at jeg er gift og er svært fornøyd med det, så tror jeg det stemmer ganske bra . Kan ihvertfall IKKE lage mat , spør svigermor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå