Gå til innhold

Opp/ned plissegardin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi trenger skjerming mot innsyn i kjøkkenvinduet, og vil ha en plisse-gardin med opp/ned-funksjon. Vi har hatt en før fra Kid, men kvaliteten var så dårlig så den ble ødelagt i det vi hang den opp.

Noen som har et godt tips til hvor jeg burde kjøpe? Har sett på Kjells markiser, men da vil de komme hjem og ta mål. Gjør man det kun for et enkelt vindu? Og blir ikke det fryktelig dyrt? Eller burde man gjøre det på den måten for å få noe skikkelig bra og tilpasset?

Anonymkode: eb188...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjells Markiser, Scandic solskjerming osv, kommer hjem på gratis befaring. De tar mål, viser deg fargeprøver/stoffprøver, og gir deg en pris. De kjører kampanjer innimellom, så det kan være lurt å vente til det er på tilbud. Så kommer de og monterer. 

Dette er helt klart mye dyrere enn Kid o.l, men jeg hadde ihvertfall god erfaring med kvaliteten. Hadde også opp ned gardiner, utrolig kjekt. Men skal du ha på kjøkken og det er over vasken, så bør du ha et stoff som tåler fukt/er lett å vaske over med klut. 

Anonymkode: 3e0f9...31f

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.1.2023 den 22.11):

Kjells Markiser, Scandic solskjerming osv, kommer hjem på gratis befaring. De tar mål, viser deg fargeprøver/stoffprøver, og gir deg en pris. De kjører kampanjer innimellom, så det kan være lurt å vente til det er på tilbud. Så kommer de og monterer. 

Dette er helt klart mye dyrere enn Kid o.l, men jeg hadde ihvertfall god erfaring med kvaliteten. Hadde også opp ned gardiner, utrolig kjekt. Men skal du ha på kjøkken og det er over vasken, så bør du ha et stoff som tåler fukt/er lett å vaske over med klut. 

Anonymkode: 3e0f9...31f

Etter å ha ødelagt vinduskarmen med kid sine som ikke har riktige mål, endte vi opp med Kjell’s markiser. Skulle ønske vi gjorde det fra start. Utvidet til å ha samme gardin på alle vinduer på kjøkken, stue, soverom og bad.

Anonymkode: 6f35d...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Markisehuset, de kommer og måler opp og en får perfekt tilpasset gardin som også er veldig solid. Det koster en del, men det er det verdt - anbefales!
Har brukt et annet firma tidligere, der jeg bodde før, samme gode erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har kjøpt fra Markisemannen. Dette var for tre store stuevinduer. Selgeren kom hjem og målte, så det ble helt perfekt tilpasset. Kunne velge farge og utseende. Ja, helt klart dyrere enn kid ol, men kvaliteten er også mye  bedre. Selv da vår ble ødelagt etter garantien gikk ut, fikk vi de reparert gratis. Så god service. De kjører kampanjer innimellom, lurt å sjekke etter det uansett hvem man ender opp med å bruke. 

Anonymkode: 68bf4...6c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...