straamann Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Jeg har behov for en Touch-pen eller passiv stylus som er litt ekstra lang. Helt enkel som kan brukes på alle mobilskjermer, trenger ikke være trykk-sensitiv. Gjerne under 250 kr. Men de flerste modeller er sånn 13-15 cm, jeg ser etter en som er minst 20 cm. Forslag til hvor jeg kan få tak i det, evt. hvordan jeg enkelt kan modifisere det selv?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 straamann skrev (På 7.1.2023 den 21.44): Jeg har behov for en Touch-pen eller passiv stylus som er litt ekstra lang. Helt enkel som kan brukes på alle mobilskjermer, trenger ikke være trykk-sensitiv. Gjerne under 250 kr. Men de flerste modeller er sånn 13-15 cm, jeg ser etter en som er minst 20 cm. Forslag til hvor jeg kan få tak i det, evt. hvordan jeg enkelt kan modifisere det selv? Kanskje noen som driver med 3d-printing kunne fikset det. Høres ikke ut som en veldig komplisert greie å få til. Kanskje det også finnes noe hjelpemidler til et slikt formål. Om du har svekkelser e.l i armer/hender så er det muligens hjelpemidler for slikt utviklet for vanlige penner/blyanter som sikkert burde funke for stylus også. Anonymkode: c9244...6d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå