Gå til innhold

Permanent makeup lepper - erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring med permanent makeup på leppene? Blir det naturlig? Blir det stygt etter en stund? 

Anonymkode: c489f...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, det har jeg og jeg anbefaler det absolutt ikke. Fargen ble mye sterkere enn den skulle bli og jeg har fortsatt arr langs hele leppekanten. Det er ikke så veldig tydelig, men jeg ser det godt selv. Tatoveringen er altså borte, og takk og pris for det, for jeg var IKKE fornøyd, men arret er der. 

Anonymkode: a639f...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dont do it!! Google Andrea fra farmen 2022 så ser du hvor jævlig det kan bli. 

Anonymkode: 627db...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dont do it!! Google Andrea fra farmen 2022 så ser du hvor jævlig det kan bli. 

Anonymkode: 627db...6f0

Tøffe Andrea :) Men har ikke hun gjort mer med leppene? Har ikke peiling på sånt, men leppene så litt "forstørra" ut.

Har sett en som jeg vet har gjort det, og hun ble ikke så verst. Det blekner jo etter hvert. Tror det er viktig å forhøre seg om hvem som er flinke til å utføre det, og se på arbeider de har gjort.

Anonymkode: cd506...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det tre ganger på ti år; første gang ble det sykt stygg fasong på leppene og jeg fikk sår i dagene etterpå (ikke herpes, men antagelig tatovert for dypt). Heldigvis gikk fargen fort bort og jeg tok ikke på nytt på den salongen. Andre gang ble det bedre, fin fasong, men hun kunne godt tatovert lengre ut der leppene er lysere og fargen var litt mørk. Nå har jeg tatt for tredje gang på en tredje salong og er kjempefornøyd.

Anonymkode: bae35...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...