Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, dere!

Jeg sliter litt om kjærlighet sorg om dagen, og ja det går over. Har vært imellom det noen ganger før og det blir bedre. Jeg finner på ting med venner og familie og tenker mindre på det nå.

Men er det noen her inne som noen gang har opplevd og ha hatt verdens beste forhold med en person for og så slå opp fordi tiden er feil? At personen ikke er klar og karriere er viktig. At man er alt for opptatt. 

Men og så finne tilbake til hverandre? Eventuelt hvor lang tid det tok med dere, og deres fortelling. Hadde satt pris på fine tilbakemeldinger<3

Anonymkode: 9e011...528

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror at hvis man er ment til og være vil det ordne seg

Anonymkode: 9e011...528

AnonymBruker
Skrevet

Om personen er rett får man det alltid til å fungere.

Da jeg traff mannen ønsket jeg å være singel og fri. Derfra fulgte år med pendling, utveksling og karriere. Men vi klarte jo likevel å finne rom for hverandre. 

Så jeg tror jeg ville gått videre i stedet for å leve på håpet. 

Anonymkode: dcbda...143

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes aldri feil tid hvis begge har funnet den rette, så gå videre du ts.

Anonymkode: e4271...58e

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner nok litt hva du mener. Min historie da, jeg var gift en jeg hadde mye med å gjør via jobb begynte vise interesse. Ekteskapet mitt var allerede havarert og vi eksisterte kun på papiret. Jeg valgte fortsatt å være trofast mot mannen min, rydde opp hjemme og bli skilt. Innen det var klart var gan som hadde vist interesse blitt nedlastet i jobb og problemer der som jeg føler går over i en depresjon nå. Men siden det er en mann jeg kjenner godt, og jeg også har fått følelser for gan nå. Så tenker jeg jo at pakker, blir det her helt feil tid og sted i livet? Men tror jo ikke det i det lange løp! Det er en styrke og samhold jeg ikke før har opplevd, som jeg tror vil tåle at timingen føles som kunne vært bedre. Og jeg trenger ikke ga dårlig samvittighet, for heg rydda opp hjemme først  uten å gå for "den enkle løsningen" og hoppe rett på en annen. 

Det ordner seg!

Anonymkode: 056d8...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...