AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Jeg synes det burde vært større klasseskille, slik at jeg som er i middelklasse ville også hadde råd til tjener som hadde ryddet, handlet for meg, tatt bilen for dekkskift. Det var mer liv i gatene, masse små butikker på gata, folk gikk gatelangs. Noen satt på fortau. Anonymkode: 171c5...3bd
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det burde vært større klasseskille, slik at jeg som er i middelklasse ville også hadde råd til tjener som hadde ryddet, handlet for meg, tatt bilen for dekkskift. Kvalm holdning. Vi må strebe etter mindre klasseskille, ikke mer. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var mer liv i gatene, masse små butikker på gata, folk gikk gatelangs. Noen satt på fortau. Anonymkode: 171c5...3bd Anonymkode: 70868...bd5 1
Mezzosoprena Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg synes det burde vært større klasseskille, slik at jeg som er i middelklasse ville også hadde råd til tjener som hadde ryddet, handlet for meg, tatt bilen for dekkskift. Det var mer liv i gatene, masse små butikker på gata, folk gikk gatelangs. Noen satt på fortau. Anonymkode: 171c5...3bd 🤦♀️
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes det burde vært større klasseskille, slik at jeg som er i middelklasse ville også hadde råd til tjener som hadde ryddet, handlet for meg, tatt bilen for dekkskift. Det var mer liv i gatene, masse små butikker på gata, folk gikk gatelangs. Noen satt på fortau. Anonymkode: 171c5...3bd Du kan prøve å bli ufør på lav sats og se hva du tenker om forskjellene på folk da. Husk å bruke alle sparepengene dine på alternativ medisin slik at du stiller likt med andre fattige. Hvis du vil kan du sitte på fortauet med en kopp også. Anonymkode: d5bd4...72c 3
Silva Pluvialis Skrevet 7. januar 2023 #5 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg synes det burde vært større klasseskille, slik at jeg som er i middelklasse ville også hadde råd til tjener som hadde ryddet, handlet for meg, tatt bilen for dekkskift. Det var mer liv i gatene, masse små butikker på gata, folk gikk gatelangs. Noen satt på fortau. Anonymkode: 171c5...3bd … mens andre ikke hadde hatt hus, penger til mat og heller ikke bil? Du skulle vasset i luksus, mens andre skulle bodd på gata? 3 2
Helene1982 Skrevet 7. januar 2023 #6 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg synes det burde vært større klasseskille, slik at jeg som er i middelklasse ville også hadde råd til tjener som hadde ryddet, handlet for meg, tatt bilen for dekkskift. Det var mer liv i gatene, masse små butikker på gata, folk gikk gatelangs. Noen satt på fortau. Anonymkode: 171c5...3bd Hvem skal sitte på fortau? Er det en jobb?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #7 Skrevet 7. januar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Hvem skal sitte på fortau? Er det en jobb? Det skaper mer liv Ts Anonymkode: 171c5...3bd
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #8 Skrevet 7. januar 2023 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): … mens andre ikke hadde hatt hus, penger til mat og heller ikke bil? Du skulle vasset i luksus, mens andre skulle bodd på gata? De fattige kunne opprette egne rimelige bosted og fellesskap. Ts Anonymkode: 171c5...3bd
-Missi- Skrevet 7. januar 2023 #9 Skrevet 7. januar 2023 Så... Mer klasse skille for å skape mer liv 🤔why? 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #10 Skrevet 7. januar 2023 -Missi- skrev (Akkurat nå): Så... Mer klasse skille for å skape mer liv 🤔why? Det trengs å bli mer livlig. Har nettopp vært i Asia og sett Ts Anonymkode: 171c5...3bd
Silva Pluvialis Skrevet 7. januar 2023 #11 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fattige kunne opprette egne rimelige bosted og fellesskap. Ts Anonymkode: 171c5...3bd Og hvordan skulle de gjort det uten penger, hvis du hadde grabbet til deg alle godene? 1 1
Helene1982 Skrevet 7. januar 2023 #12 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skaper mer liv Ts Anonymkode: 171c5...3bd Hvorfor liker du gater der masse folk går gatelangs? og sitter på fortau? Skal de noe? Jeg liker bedre tomme gater. 17, mai i Oslo er et mareritt som jeg ikke utsetter meg selv for.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #13 Skrevet 7. januar 2023 Du må brette opp armene å jobbe deg opp til overklassen som andre folk. Makan til oppkomling som bare skal nyte og ikke yte... Anonymkode: 2941c...545 1
Rosakatt Skrevet 7. januar 2023 #14 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det skaper mer liv Ts Anonymkode: 171c5...3bd Tror det er kulden som hindrer at det er liv i gatene 1 1
-Missi- Skrevet 7. januar 2023 #15 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det trengs å bli mer livlig. Har nettopp vært i Asia og sett Ts Anonymkode: 171c5...3bd Joda mere liv hadde jo vært hyggelig men ikke på bekostning av at folk skal leve godt i landet. Vi er nok et mer lukket land sånn sett men det er jo iklf så rart se på været nå feks hvor vi drukner i snø da drister det mer å være inne. Vi er nok et mer introvert folk sånn generelt i forhold til mer sosiale land 👍
MortenMunkholm Skrevet 7. januar 2023 #16 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg synes det burde vært større klasseskille, slik at jeg som er i middelklasse ville også hadde råd til tjener som hadde ryddet, handlet for meg, tatt bilen for dekkskift. Det var mer liv i gatene, masse små butikker på gata, folk gikk gatelangs. Noen satt på fortau. Anonymkode: 171c5...3bd Håper du er litt full nå for hvis du skriver slik som dette på neste jobbsøknad, så tror jeg du raskt hadde endret mening om klasseskillene i dette landet. Bare et velmenende råd:)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #17 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg synes det burde vært større klasseskille, slik at jeg som er i middelklasse ville også hadde råd til tjener som hadde ryddet, handlet for meg, tatt bilen for dekkskift. Det var mer liv i gatene, masse små butikker på gata, folk gikk gatelangs. Noen satt på fortau. Anonymkode: 171c5...3bd Gratulerer med det slappeste trolleinnlegget i år. Ser for meg hvordan du fråder og gleder seg over harnisken som reiser seg i horden på KG når du kommer med denne kjekke påstanden. Anonymkode: a642e...507 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #18 Skrevet 7. januar 2023 Flytt til et land i Asia, f.eks India. Der er det klasseskille. Anonymkode: 225a6...2b4 1
Eva-Lena Skrevet 7. januar 2023 #19 Skrevet 7. januar 2023 Herregud, du virker jo helt blåst i toppetasjen
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #20 Skrevet 7. januar 2023 Troll! Så bra du koser deg på lørdagskvelden 🤓 Anonymkode: 3a685...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå