AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Er en jente i gjengen som sliter meg helt ut. Uansett hva noen har å si så har hun mer vondt, hun er mer sliten, været er verre hos henne, og hun svarer alltid på en sånn hånlig måte nesten litt sånn "og hva med meg? Jeg hadde vondt i ryggen i 10 år før noen så på det, det er vondt det!" Bare noen kommenterer ag de har vondt eller går gjennom noe. Jeg kjørte nesten av veien pga glatta og d jeg skulle fortelle om det ble jeg bare avbrutt med at det er glatt der hun bor også. Det er så slitsomt, uansett hva noen har å si, hun har mer vondt, eller kjenner hva ekte smerte er, eller vet bedre kan bedre, uff. Prøver å være forståelsesfull og trøstende mot henne, men det er litt dritt å ikke en gang få delt noe. Anonymkode: 06c3f...0db
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 hva med om du prøver en annen strategi; "ja, altså fy flate, så mye dritt i livet som du har, er jeg glad jeg ikke har. Ikke rart at du har blitt så bitter når alt går mot deg. Jeg hadde nok blitt så deprimert at jeg måtte hatt hjelp" Ikke på en sarkastisk måte, men si det som om du virkelig synes synd på henne. Dine problemer deler du ikke med henne men med andre venner. Anonymkode: 4460d...62e 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 Hun må ha et enormt behov for å bli sett og bekreftet. Sånne folk er det ekstremt slitsomt å omgås. MÅ du henge med henne? Jeg har en godt voksen kollega som er sånn og det er så utrolig plagsomt. Anonymkode: 08f38...d41
Capazitet Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Si ok, og spør om hun skal se Grand Prix i år 1
Flintis Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Det er vel sånn at hun er interessant og ikke dere andre i like stor grad. Kanskje hun vil spørre litt når hun har vært innom sitt?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Vet om ei sånn ei. Hu er over femti men oppfører seg som en fjortis i måten hun snakker med andre på. Irriterer seg over lyder, har vondere enn alle andre, tror hun vet mer enn alle andre, er nedlatende og frekk mot alle, det er hennes væremåte. Unngå. Anonymkode: 21427...269
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå